Bukefalos 28 år!

Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh herregud.. Hittade vilka hinder ni skrivit om. (Hästsaker säljes och bytes! på facebook)
VEM vill ha hinder som ser ut sådär? och till det priset...

En glitterbanan för 10 000, vem vill inte ha det? Allt jag tänker på när jag ser dem är allt glitter man får på sig så fort man nuddar dem.

Hade man målat något enhetligt på varje bom hade det kunnat vara snyggt men det här ser ut som en liten unge som klottrat.
 
I dagens avdelning av feel bad-annonser...

"Är det någon som kan ta emot 2 pensionerade travhästar akut innan det otänkbara händer!? Hon med hjärtat är ett sto på 24 år! Man kan tyvärr inte rida henne då hon har problem med ryggen å inte köra då hon är för framåt! Den andra är ett sto på 27 år! Pigg å kry! Hon har blivit lite tunnare men det kan bero på mask! De måste bo tillsammans annars blire kaos! Å helst ska de på nånstans i Sundsvall då jag vill kunna träffa de när jag vill"

:(
 
I dagens avdelning av feel bad-annonser...

"Är det någon som kan ta emot 2 pensionerade travhästar akut innan det otänkbara händer!? Hon med hjärtat är ett sto på 24 år! Man kan tyvärr inte rida henne då hon har problem med ryggen å inte köra då hon är för framåt! Den andra är ett sto på 27 år! Pigg å kry! Hon har blivit lite tunnare men det kan bero på mask! De måste bo tillsammans annars blire kaos! Å helst ska de på nånstans i Sundsvall då jag vill kunna träffa de när jag vill"

:(
:cry:
 
I dagens avdelning av feel bad-annonser...

"Är det någon som kan ta emot 2 pensionerade travhästar akut innan det otänkbara händer!? Hon med hjärtat är ett sto på 24 år! Man kan tyvärr inte rida henne då hon har problem med ryggen å inte köra då hon är för framåt! Den andra är ett sto på 27 år! Pigg å kry! Hon har blivit lite tunnare men det kan bero på mask! De måste bo tillsammans annars blire kaos! Å helst ska de på nånstans i Sundsvall då jag vill kunna träffa de när jag vill"

:(
Vad är det otänkbara "som händer"?
Jag menar, avlivning händer ju inte bara.
 
I dagens avdelning av feel bad-annonser...

"Är det någon som kan ta emot 2 pensionerade travhästar akut innan det otänkbara händer!? Hon med hjärtat är ett sto på 24 år! Man kan tyvärr inte rida henne då hon har problem med ryggen å inte köra då hon är för framåt! Den andra är ett sto på 27 år! Pigg å kry! Hon har blivit lite tunnare men det kan bero på mask! De måste bo tillsammans annars blire kaos! Å helst ska de på nånstans i Sundsvall då jag vill kunna träffa de när jag vill"

:(
Hade jag tagit emot dem så finns det inte en chans i helvete att människan fått sätta sin fot på min mark. "När jag vill", kyss mig i arslet!
 
I dagens avdelning av feel bad-annonser...

"Är det någon som kan ta emot 2 pensionerade travhästar akut innan det otänkbara händer!? Hon med hjärtat är ett sto på 24 år! Man kan tyvärr inte rida henne då hon har problem med ryggen å inte köra då hon är för framåt! Den andra är ett sto på 27 år! Pigg å kry! Hon har blivit lite tunnare men det kan bero på mask! De måste bo tillsammans annars blire kaos! Å helst ska de på nånstans i Sundsvall då jag vill kunna träffa de när jag vill"

:(

Man vill bara :cry:
 
Har också sett de berömda hindret nu... Holy fuck säger jag bara.
Någon hade kommenterat och frågat om säljaren skojar. Säljaren blev mycket kränkt.
Men seriöst.. människan måste väl för sjutton muggar kunna ta tre steg tillbaka och se att det ser förjävligt ut?
 
Men herregud, 10 lax för det hindret?!? :eek: Hur många arbetstimmar tror ni att hon (barnen?) har lagt ner på att måla bommarna? 2? 5? Hyfsad timpenning i alla fall.
 
Blir väldigt nyfiken på de där läckra glitterhindren () så någon snäll får gärna pm:a mig om vilken grupp på fb
 
Den här var kul med tanke på priset.
"Shetlandsponny
Jätte trevlig häst som tyvärr måste säljas pga skilsmässa.
Helt underbar att ha att göra med. Snäll mot barn och är oerhört medgörlig

Vill komma till ett kärleksfullt hem."

Står ingen mer info. Men bilden var bra, visar söt, tjock shettis i full galopp!
40,000:-
Som hittat! :laugh::up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
649
Senast: em76
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
63 64 65
Svar
1 291
· Visningar
49 826
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 064
Senast: Takire
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
34 35 36
Svar
712
· Visningar
53 794
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp