Bukefalos 28 år!

Annonsera mera hundar 2

”Just nu har vi en underbar kull av rasen Am Tiny Bernedoodle Mini som är lev klar från den 7/3 och framåt.
/…/
Förväntad storlek är ca 45-50 cm beroende på individer.”


En ”ras” som kallas både Tiny och mini rimmar rätt dåligt med en mankhöjd på 45-50 cm i mina ögon :D
Doodle i sig har kanske tappat sin glans.
 
Från en annons på toypudelvalpar :banghead:
IMG_6683.jpeg
 
Nån som väntar på skatteåterbäringen tro 🤦🏼‍♀️
Troligen. Han kommer att få ett abrupt uppvaknande när han inser att inköpspriset är det billigaste med att äga hund. Det är bara att hoppas på att inte hunden hamnar i kläm och blir utan veterinärvård eller liknande bara för att ägaren inte har råd förrän nästa skatteåterbäring
 
Troligen. Han kommer att få ett abrupt uppvaknande när han inser att inköpspriset är det billigaste med att äga hund. Det är bara att hoppas på att inte hunden hamnar i kläm och blir utan veterinärvård eller liknande bara för att ägaren inte har råd förrän nästa skatteåterbäring
Man kan ju hoppas mer på att säljaren inser det tokiga och inte säljer valp till honom 🤦🏼‍♀️
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
651
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 595
Senast: Farao
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 418
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hur har ni har tvåhundsägare vars partner inte delar hundintresset "fått igenom" skaffandet av en andra hund? Jag skulle så gärna ha en...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 172
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp