Bukefalos 28 år!

Antagningspoäng sjuksköterska

Stinaelin

Trådstartare
Är det någon som vet hur man får tag på information om vilka poäng som behövdes för att ta sig in på en viss utbildning, beroende på ort, tidigare år?

Jag är nyfiken på sjuksköterskeprogrammet i Göteborg med omnejd, och vill se lite statistik, men jag hittar ingen.

Någon som har koll på om (och i så fall hur) arbetslivserfarenhet kan beräknas in?

Tack!
 
Är det någon som vet hur man får tag på information om vilka poäng som behövdes för att ta sig in på en viss utbildning, beroende på ort, tidigare år?

Jag är nyfiken på sjuksköterskeprogrammet i Göteborg med omnejd, och vill se lite statistik, men jag hittar ingen.

Någon som har koll på om (och i så fall hur) arbetslivserfarenhet kan beräknas in?

Tack!
http://statistik.uhr.se/ :)
 
Tack!
Fattar fortfarande inte allt till 100%, men ska ringa studievägledaren nästa vecka.

Jag har ganska bra betyg, men verkar inte riktigt komma in på dem som det ser ut. Dock har jag en hel hög med högskolepoäng, och är lastgammal, så det borde väl kunna räknas till något?
Vet någon vad skillnaden mellan betyg utan komplettering och med komplettering är?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har insett att jag kollar rätt mycket på serier i genren "Sjukhusserier", dvs Greys Anatomy, The Good Doctor, New Amsterdam osv...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 215
Senast: Silver Girl
·
Fritid Hur tycker ni att personalen ska bete sig när ni kommer in i en butik? Började diskutera detta med en kompis efter att vi varit inne i...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
10 721
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 339
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 325
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp