användaren kan inte hittas

alazzi

Trådstartare
Jag har bytt telefon men kan inte logga in. "Användaren kan inte hittas"Jag har glömt lösenordet.
 
Så himla bra att det löste sig @alazzi :banana:
Nu till frågan som som kliar i mina fingrar, vad sjutton är det till höger på inläggen i enbart denna tråd? 0 som man kan upvota till 1? :D
 
Upvote 0
Så himla bra att det löste sig @alazzi :banana:
Nu till frågan som som kliar i mina fingrar, vad sjutton är det till höger på inläggen i enbart denna tråd? 0 som man kan upvota till 1? :D
Detta är en frågetråd, där alla kan trycka uppåtpil på inlägg som är de tycker är mest hjälpsamma samt TS kan välja ett inlägg som TS anser är svaret på TS ursprungliga fråga.

På vissa forum kan man välja att skapa en frågetråd precis som man kan välja att skapa en omröstning.
 
Upvote 4

Liknande trådar

Bukefalos Min telefon pajade i natt och det fick mig att fundera. Hur är det egentligen med den här permanenta inloggningen. Hur länge är man...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
495
Senast: Hellhound
·
Kläder & Bli fin Har fått ett GoGiftpresentkort som jag skulle vilja använda på Zalando, men jag hittar bara hur man köper/löser in deras presentkort...
Svar
5
· Visningar
392
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp