Bukefalos 28 år!

Arbetsförmedlingen - ny hemsida

Om man klickar på "direkt till Platsbanken" i den blå rutan på startsidan, och sedan "välj från lista" i den grå rutan till höger under "sök jobb som" så blir livet lite lättare.
 
Hör samma ilska från min sambo som vill söka alla jobb där "juridik" ingår.
går icke. han måste välja vilken specifik jurist han vill vara tex. detta kan inte öka anställningarna känner jag?
 
Hör samma ilska från min sambo som vill söka alla jobb där "juridik" ingår.
går icke. han måste välja vilken specifik jurist han vill vara tex. detta kan inte öka anställningarna känner jag?

Det där höll jag också på att få tuppjuck på. Förr gick det att söka bredare, nu måste man vara nischad redan för att läsa annonser.
 
Hör samma ilska från min sambo som vill söka alla jobb där "juridik" ingår.
går icke. han måste välja vilken specifik jurist han vill vara tex. detta kan inte öka anställningarna känner jag?
Precis. Man måste ju missa en jäkla massa jobb. Speciellt om man inte har en specifik inriktning att skriva in i sökrutan.
 
Varje gång som sidan bara "laddar" utan att spotta fram några jobb, så trycker jag på "tyck till" och meddelar att sidan är totalt gåvolös efter den NERdatering de gjort :angel:
 
Alltså jag prenumerar på jobb inom en viss yrkeskategori. Jag får alla annonser på den kategorin och ett gäng andra som jag inte vill ha........fattar inte hur svårt det kan vara faktiskt....och hur många miljarder har det kostat?:banghead:
 
Kommer fortfarande inte in på sidan, så jag ringde in och frågade när den ska börja funka och fick till svar från handläggaren "men jag kommer in på sidan"..

Jaha, det skiter väl jag fullständigt i om du gör. JAG har inte kommit in på sidan de senaste 3 dagarna och det är BARA den sidan som inte funkar för mig. Alla andra sidor på nätet förutom just deras skitsida rasslar fram helt utan problem liksom.

:banghead:
 
Varje gång som sidan bara "laddar" utan att spotta fram några jobb, så trycker jag på "tyck till" och meddelar att sidan är totalt gåvolös efter den NERdatering de gjort :angel:
Jag fick svar på mitt klagomål:

Hej Monkie. Tack för ditt mail. Jag kan inte se att det är något känt problem med vår hemsida. Vänligen kontakta IT-support på tfnr: .... så får du hjälp.

God-Jul (ja med bindestreck)
 
Jag fick svar på mitt klagomål:

Hej Monkie. Tack för ditt mail. Jag kan inte se att det är något känt problem med vår hemsida. Vänligen kontakta IT-support på tfnr: .... så får du hjälp.

God-Jul (ja med bindestreck)

Om det inte vore våra skattepengar at work skulle jag skratta ihjäl mig. Nu gråter jag istället.
 
Just detta att det är svårt att få en överblick gör det helt vansinnigt att söka. Jag vill ha fram boendeort för de som söker jobb. Jag vill alltså söka på deras boendeort. Går inte. Så nu får jag en sökning som omfattar alla som kan tänka sig att flytta från Kiruna för att jobba i Malmö.

Nej, det är inte vad jag är ute efter.

Samma sak när man vill få en bild av arbetsläget - hur mycket jobb finns det inom en viss sökning? Går inte.
 
Jag fick svar på mitt klagomål:

Hej Monkie. Tack för ditt mail. Jag kan inte se att det är något känt problem med vår hemsida. Vänligen kontakta IT-support på tfnr: .... så får du hjälp.

God-Jul (ja med bindestreck)
Typ samma svar som jag fick i örat då. Prata med vår IT-support så kan de hjälpa dig felsöka, för sidan fungerar som den ska.

Ville bara skrika; DET ÄR INTE PÅ MIN ÄNDE DET FELAS!!!! :banghead:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
995
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 328
Senast: Enya
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 310
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 134
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp