Bukefalos 28 år!

Årets julklappar

Status
Stängd för vidare inlägg.

alazzi

Trådstartare
Mormor undrar redan nu vad hon ska köpa till vår 3-åriga dotter.

Böcker uppskattas förstås. Det är bra att ha många olika böcker till sagostunden på kvällen.

Men i leksaksväg?

Blir bara matt själv när jag ser utbudet av leksaker.
 
Sv: Årets julklappar

Grand champion plasthästar :love: !
Ett MÅSTE i varje hem ;) .
gc-50290cb-04f.jpg

gc-50112-5.jpg
 
Sv: Årets julklappar

Kristels förslag var ju... bra... ;) Men om ni nu inte känner något större behov av Grand champion plasthästar så har jag några andra förslag...
Det beror ju lite på vad ni har sen tidigare, men det våran tre åring älskar mest för tillfället är;
Briojärnvägen, där går det ju att utöka med väldigt mycket olika saker.
Laga mat; Där finns det ju miljontals grejer, "tyvärr" älskar hon sin elvisp mest av allt... Jag tror att detä för att den låter... Vilket jag avskyr... Jag kan ju säga att jahde aldrig köpt något dylikt men som sagt älskar hon den...
Doktorsväska; Leka doktor står högt på dagordningen, går bra att leka själv med dockorna eller tillsammans med kompisar, föräldrar osv.
Duplo eller "riktigt" lego beroende på hur intresserad hon är, samma sak som med Brio järnvägen, det går att utöka hur mycket som helst och i vilka riktningar som helst...
Flexitrac bilbana, elin älskar att låna sin kusins och den är så pass enkel att en tre åring klara att köra men är samtidigt rolig långt upp i åldrarna och den går oxå att köpa många olika delar till.
Musik instrument ; Kanske inte föräldrarnas favorit men de tycker att det är kul att kunna spela på riktigt, då menar jag instrument som håller och fungerar, inte något plastigt som går sönder på nolltid...
Annars så möbler i små storlekar brukar de oxå uppskatta.

Lite förslag ialla fall, hoppas att ni kommer på något som tjejen gillar!
 
Sv: Årets julklappar

Pappa letar redan efter riktiga trummor åt henne på Ebay :angel:

Vi har ett ljudisolerat rum för sådana aktiviteter :D

Allt som låter högt och ger möjlighet att röra sig är poppis.
 
Sv: Årets julklappar

alazzi skrev:
Pappa letar redan efter riktiga trummor åt henne på Ebay :angel:

Vi har ett ljudisolerat rum för sådana aktiviteter :D

Allt som låter högt och ger möjlighet att röra sig är poppis.

Åh det skulle vi oxå behöva... Elins högsta önskan till jul är en trumma och en fisk... Vi håller på att leta efter en bra trumma som håller men ändå inte låter för mycket... Sjunga och dansa är klara favoriter!
 
Sv: Årets julklappar

Duplo/Lego är väl nästan alltid populärt hos både föräldrar och barn?!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 738
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 483
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 261
Senast: Destiny_D
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
826
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp