Sv: Åsna?

Hej
Din åsneshettis är mycket fin. Du har tydligen köpt ett djur som jag, fast i mitt fall är det en åsna. Inga papper. Han är en hingst mellan 6 och 7 år. I annonsen stod det 5år. Kommer från en hästhandlare i Höör innan han som jag köpte honom av, tog över. Åsnan heter Lukaz och är helt underbar.
Varken inkörd eller riden. Han är ca.1.10, gråbrun med svart ål och skulderkors. Varför jag skriver det här är att det kanske är någon därute som vet något om min "ögonsten". Isåfall kan ni väl skriva ner några rader det skulle betyda jättemycket för mig. Tack på förhand/ Ditte
 
Sv: Åsna?

BUMP!!

Jag har en liten mini-åsna vid namn Ior. Han är 2 år gammal och vääärldens sötaste och mest älskvärda lilla varelse!

Här är lite bilder på underverket!

img_8459_130005845.jpg


img_8427_130004681.jpg


img_8330_130002021.jpg


ior älskar att hoppa så mycket att matte inte riktigt hänger med:p
 
Sv: Åsna?

Roligt med nya åsneägare!
Och vilken otroligt söt liten kille du hadde:)
Med den där hopptekniken blir ni farliga på åsnetävlingarna!

BUMP!!

Jag har en liten mini-åsna vid namn Ior. Han är 2 år gammal och vääärldens sötaste och mest älskvärda lilla varelse!

Här är lite bilder på underverket!

img_8459_130005845.jpg


img_8427_130004681.jpg


img_8330_130002021.jpg


ior älskar att hoppa så mycket att matte inte riktigt hänger med:p
 
Sv: Åsna?

Haha TACK!! ja han gillar ju hoppa, så vi satsar på att försöka vara med någon gång iaf! Men vet inte riktigt hur det funkar, jag ör ju ingen van åsne-människa:p
 
Sv: Åsna?

Haha TACK!! ja han gillar ju hoppa, så vi satsar på att försöka vara med någon gång iaf! Men vet inte riktigt hur det funkar, jag ör ju ingen van åsne-människa:p

Det är den stora fördelen med att hålla på med åsnor, det finns NOLL prestige och ingen snobbighet alls! På träffarna så tar alla hand om de nya och man har trevligt och umgås. Ingen dömmer någon för att det inte råkar gå bra, vi vet att en "sämre" prestation på tävlingen inte betyder att åsnan inte sköter sig perfekt hemma, och tvärtom!
Du är varmt välkommen, med eller utan åsna!

Själv har jag fyra åsnor, och håller på att rida in min nyaste.
http://www.leineri.com/hem.html
http://asnor.leineri.com
 
Sv: Åsna?

jag vill såå gärna ha en åsna! min pappa hade tänkt skaffa en..:eek:
 
Sv: Åsna?

Härligt att höra :) jag är så glad för min fina lilla åsneplutt! :love: Skulle vara kanonkul stt va med på någon tävling någon gång:)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 607
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 799
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
904
Senast: Bison
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 311
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp