Bukefalos 28 år!

Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Jag kanske helt enkelt är lite efter, det systemet jag udnrar är nog inte det nya. Skyller på att jag inte tävlar mycket nu...

Edit:
Nu skäms jag. Tidigare i tråden har ju Pemma försökt visa hur man gör med detta program. Usch.
 
Senast ändrad:
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Helt otroligt. Nu lyckades jag. Jag fattade. Wiiiie!!!!!
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Ge mig en tävling så kanj ag lägga upp det. Det är för krångligt att förklara - jag är ju trots allt väldigt korkad.
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Kiladalen, lok hopp, 27/7
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Tack!!!! :bow:


Finaly!! :banana:
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

nån som kan få upp rommes (borlänge ryttarsällskaps) hopptävlingar den 22-24 augusti? testat å testat och får upp andra tävlingar men inte den...
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

kl

Någon som kan förklara hur man kan se vilka som är anmälda till en tävling som använder Ridsportförbundets program?
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Ja nu hoppas vi på en ny "hackers" som kan ta reda på hur man gör :bump: :laugh:
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Hacker är nog inte rätt ord, men i tävlingsdatabasen är det väldigt enkelt ;)

Det är bara att leta upp rätt tävling (eller trycka på länken för internetanmälan på arrangörens hemsida) sedan finns det en meny högst upp med klassförteckning/ryttarförteckning mfl.
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Ah, nu ser jag att man kan se det där. Inte lika bra och fullständigt som tidigare förstås, men med lite bläddrande så.....
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Aha :idea: det var ju jätteenkelt, man måste bara vara inloggad!

Nu vet jag hur man gör både till Equipes och RSpros program, går det att kolla vilka som är anmälda till ridsportförbundets gamla system?
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

ok, nu när Equipe bytt sida fungerar inte den gamla adressen, någon som kommit på hur man kan se de nu??
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

ok, nu när Equipe bytt sida fungerar inte den gamla adressen, någon som kommit på hur man kan se de nu??

Ja om du läser HELA tråden ORDENTLIGT så får du svar på det, det lovar jag ;)
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

en jättegammal tråd men fortfarande intressant tycker jag så jag puttar upp den igen.
Jag har försökt på alla möjliga och omöjliga sätt nu lista ut hur man gör med RS pro, men får inte till det... Någon som kan förklara istället för att bara lägga upp en länk? Så att jag lär mig till nästa gång?
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Började läsa tråden och fattade ingenting först för nu ser man ju allt via tävlingsdatabasen, de flesta tävlingar använder ju sig ändå av den. Där ser man allt typ, jättekul ju. :p

Bara gå in på önskad tävling sen är det bara att klicka runt bland ryttare, hästar, klassfördelning och har de dessutom ekonomin vid tdb är det massa annan spännande statistik typ åldersfördelning, kartfunktion var anmälda kommer ifrån osv. Går att spendera hur mycket tid som helst där. :o :D
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Jo det vet jag, men de tävlingar som inte använder sig av det då. Jag vill ju veta vilka som anmält sig dit. Och jag är för otålig för att vänta på startlistan. :P
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Ok, inte ens funderat på då alla i min närhet ligger via tdb.

Så som det ser ut idag, finns det ens fler alternativ att använda sig av internetanmälan och startlistor via system, annat än Equipe? När tråden startades var väl inte tdb/Equipe fullt utvecklat som det är idag och då fanns fler "sidovägar" men känns som att det är samlat därunder numera. Någon som vet?
 
Sv: Att se vilka som är anmälda till en tävling?

Jadå, den tävlingen jag är intresserad av använder RS pro så uppenbarligen fungerar även det systemet fortfarande.
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: mars
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 788
Senast: Enya
·
Fälttävlan Hej! Hur tänker ni kring övernattning vid fälttävlanstävling? Åker ni alltid dagen innan när det är längre? Och vad räknar ni då som...
Svar
2
· Visningar
1 663
Senast: hamilton1
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 756
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp