Bukefalos 28 år!

Back on track ryggskydd

Sv: Back on track ryggskydd

Det går utmärkt. Jag använde mitt ryggskydd istället för ett vanligt schabrak. :)
 
Sv: Back on track ryggskydd

Var lite otydlig kanske:grin: Menade det för människa. Finns ju dessutom i två modeller såg jag nu...
 
Sv: Back on track ryggskydd

Det tror jag säkert man kan. Frågan är ju om man verkligen vill göra det, åtminstone på sommaren - man skall väl inte tvätta BoT alltför mycket?
 
Sv: Back on track ryggskydd

Den ena modellen är smalare framtill och är bättre lämpad till ryttare eller om man sitter mycket. Och visst kan du använda den, jag har för mig att bot ger bättre effekt om man rör sig och håller igång. Däremot blir man ju säkert lite varmare än vanligt.
 
Sv: Back on track ryggskydd

Jadå,det går utmärkt!
Har använt mitt under flera års tid.
Visst blir man varmare,men ibland har man inget val!
Jag har det med lägre front!

Den använder jag med när jag kör och när jag jobbar på vintern deras T-shirts på sommarn varmt men man får har ett ombyte med sig :) underbara att jobba i!
 

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: MiniLi
·
Hästvård Är det någon som vet om man kan lägga på hästen ett tunt regntäcke efter att ha behandlat den med zitch vet pour-on? Tänker häst på...
Svar
3
· Visningar
499
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Liten spinoff på tråden om att rida ut. En av mina mardrömmar när jag rider ut är att jag ska trilla av och hästen ska sticka så att...
Svar
5
· Visningar
774
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 420
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp