Back on Track?

E

Eem

Är inne på att köpa en eller ett par Back on track paddar. Men då dom inte precis är billiga så skulle jag vilja höra några fler åsikter om dom innan man slår till.
Dessutom vart köpte ni dom och vad gav ni?

MVH Eem
 
Säger bara en sak, det finns inget att tänka över, de är helt suveräna. Slå till! Det finns en massa inlägg angående BOT, läs, och du kommer inte tveka en sekund till. Jag ÄLSKAR mina BoT-prylar! :bump: :bump: :bump:
 
Så roligt att det är fler än jag som uppskattar produkterna! :D
 
Har funderat på att köpa padar till pållen men eftersom ägarna inte byter täcken etc så har jag tvekat. Är det lönt att bara ha dem på när man själv är i stallet? Ibland kan man klart be någon annan ta av dem innan de går hem men ändå, hinner de göra nytta på en timme eller två?
 
Jag har Back on Track till både mig och pållarna.
Jag har ett knäskydd, och det gör UNDERVERK! :bow:

Ngn timme med paddarna på gör nytta! Speciellt om hästen RÖR sig också.
Så sätt på paddarna de dagar du bara skrittar hästen förutom timmarna du är i stallet.
Ju "varmare" hästen blir = desto mer värmer paddarna.
 
Dom är skitbra :banana: :banana: har det på min hästs bakben över natten. Hon har alltid varti jätte gallig på bakbenen, men inte nu längre.
 
Jag använder Back on Track till alla mina hästar och de är suveräna enligth mig iaf. Gallorna har praktiskt taget försvunnit. Använder de under natten och efter träning. Har även köpt en ryggvärmare till en av mina hästar som har lite känslig rygg.
De senaste BoT paddarna jag köpte gav jag 1049 kr för ( 4 st). De kostar ju 300 kr/ annars.Tror att de har en hemsida nu.Ska forska lite kring det.
Jag rekommenderar dig att köpa ett par!
 
Jag lurade min mor att köpa EN i måndags (hade 4000 i vet.räkning själv) och efter två dagar användning syns skillnad på den ena halta hästen. Om det är padden eller medicinen som börjar verka vet man ju inte, men något är det... :idea: Hon hade linkat omkring i 1,5 vecka innan utan att ha blivit nämnvärt mycket bättre.

Tycker vi att vi får resultat så blir det säker minst en till... :) 300 spänn på travshop, förresten...

/// ghost
 
Ok. Det verkar som att man kan slå till då!
Har hittat en hästshop på nätet som sålde för 250/padd så då var väl det ganska billigt. (+ frakt)

MVH Eem
 
Tänkte ta mej en titt på den sidan. Men den funkade ju inte! :(
 

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har för mig att det är flera här som har ulltäcken till sina hundar och vill höra mig för hur ni tycker dom är. Jag funderar på att...
Svar
10
· Visningar
1 500
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
902
Senast: Scata
·
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 593
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp