Bukefalos 28 år!

Bältesväska till iphone

feel

Trådstartare
Jag vill ha en bältesväska till iphone, som inte har clips för bältet (vill att den ska sitta säkrare än så) och som hänger vågrätt, är det möjligt?
Har letat som en galning i alla nätshopar men hittar ingen som matchar mina kriterier.
 
Sv: Bältesväska till iphone

Nää , finns inte...... nästan

Jag dammsög hela marknaden också när jag bytte telefon och det mesta som fanns var just med clips....

Den enda som skulle kunna ha passat in är från http://www.krusell.se/sv/products/mobile-cases och en modell som heter "Hector"
Den har ett dold magnetlås på framsidan, jag har lite dålig erfarenhet av dessa så den gick bort för mej...
 
Senast ändrad:
Sv: Bältesväska till iphone

Den väskan såg annars fin ut, men magnetlås är ju lite farliga... Jag kommer använda väskan en del och då även vid ridning, så låset måste tåla en del påfrestningar.

Helt otroligt att det inte finns. Kollade ebay också men magnetlås och/eller clips verkar vara standard.
 
Sv: Bältesväska till iphone

Tyvärr, bör vara lite smidigare och stiligare. Men tack för tips iaf!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Inom kort ska jag byta från min iPhone CS till en iPhone 13 och när jag gör det skulle jag vilja få en clean start så att säga, men går...
Svar
1
· Visningar
470
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 443
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag har nån grav form av IBS eller möjligen IBD (inflammationsvariant), och är under utredning. Det innebär 5-8 vattniga diarréer om...
2
Svar
24
· Visningar
1 400
Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
606
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp