Bukefalos 28 år!

Bästa pälsglanset??

På Granngården kan du få ett pälsglans för 50 kr. Men du kan inte jämföra med Börjes, det är ju en lågprisbutik. Granngården är ju mer "normala" priser.
 
Foxfire helt klart...har testat en hel del andra åxå,men dom går inte upp emot Foxfire
 
foxfire absolut! det använder jag jämt
har testat några andra märken som jag inte kommer på vad
de heter, men dom var i alla fall ingenting att hurra för..
 
Billigare från hööks och granngården har sugit. Kännts som om hästen vore insmord med klet. Foxfire är det jag använder numera och det funkar bra. Använder mkt mot skav och för att reda ut lång man och svans. Ytan blir inte konstig. Fiebings har jag haft förut, men det är dyrare och mindre drygt. Nu säljs det inte längre här.

Köper väl åtminstone ett par flaskor foxfire om året. Sprayar manen ofta (lång, skör arabman) :smirk:
 
Foxfire är det jag använder mest men BÄST tycker jag Carr&Day&Martin´s Canter Mane & Tail är. Håller länge också men det är dyrt.
 
Det är fullt möjligt att det är svårt att jämföra med lågprisbutiker, men tycker ändå att de brukar ligga över "vanliga" ridsportsbutiker också... :crazy:
 
använder bara pälsglans i svansen,hästen har väldigt tunn svans (har kanske betydelse?)
Hittils bäst har varit B&E håller jättelänge-men på kroppen för superglans e den ingen höjdare!
men som sagt till svansen e den super!!!!!!1
 
Canter... Vad heter märket? (eller heter den bara det?)
Hur ser flaskan ut? Var kan man köpa den? Pris?

Mvh Huntress
 
Cavalors spray är väldigt bra till svansen.

Men jag behöver tips om något som gör pälsen riktigt blank. Har haft Foxfire men tycker inte att det blir så stor skillnad.
 

Liknande trådar

Mat Jag är uppvuxen med att mamma köpt de billigaste pepparkakorna hon kunnat hitta genom åren. De har inte alltid smakar bra, så...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 818
Senast: Fille
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 755
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 801
Senast: LiviaFilippa
·
Trädgård & Växter Nu när det verkar bli vanligare med mer torka på delar av sommaren, plötsliga skyfall, blöta vintrar etc. - hur hanterar man bäst...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: Sleepy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp