Bajs skylt

Maléne

Trådstartare
Ja som rubriken lyder så vill jag ha förslag på hur man kan skriva på en skylt, som man kan sätta upp vid våran grusväg, där man ber folk sparka bort hästskiten och plocka upp hund skiten för allas trevnad utan att det låter otrevligt. Kan man helt enkelt skriva så eller har ni några bättre förslag med ett finare språk :idea:
 
Sv: Bajs skylt

bajs-1.jpg


Bara att måla på trä och sätta upp på en pinne, man måste ju inte beställa riktiga skyltar. Den här varianten tror jag inte att man varken missar eller missförstår.
 
Sv: Bajs skylt

Här är det en väg genom ett litet villa område, där är en målat skylt därdet står "hästbajs service" och så hänger där en skyffel:laugh:

Det tycker jag är trevligt och bra.
 
Senast ändrad:
Sv: Bajs skylt

Här är det en väg genom ett litet villa område, där är en målat skylt därdet står "hästbajs service" och så hänger där en skyffel:laugh:

Det tycker jag är trevligt och bra.

Vilken trevlig gest.
Kanske en liten skyffel för hundbajs också? :p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 376
Senast: Jadzia
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 500
Senast: Grazing
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 448
L
  • Artikel
Dagbok Det kommer säkert vara några som tycker att jag skriver nåt dumt nu eller att jag är taskig eller att jag har fel och sånt som det...
2
Svar
30
· Visningar
2 556
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp