"Bakfull" av lugnande?

Bara en tanke, vore det inte tippen om ni startade en egen tråd som handlade om det ni diskuterar? Så hittar fler som är intresserade av ämnet lättare dit?
 
Nej men du skrev att nytt inte alltid är bättre och hur vill du att jag ska tolka det om inte som att det är problem med slip eftersom det är slipen som är "ny" i jämförelse med rasp?

Att nåt inte alltid är bättre betyder ju inte automatiskt att det är sämre.


Jag har en duktig tandtekniker, med fantastisk handlag m hästar, som fixar deras inte vanställda tänder utan att behöva sedera. Efter att ha haft flera veterinärer som gjort jobbet tidigare, utan att göra det bättre, så är jag extremt nöjd.
Du får göra precis hur du vill med dina hästar.
 
Min blev värre och värre för varje gång så till slut var vi tvungna att sedera då han var på väg ut genom väggen:devil:. Lättsederad , kunde knapp gå till boxen sen :D
 
Min blev värre och värre för varje gång så till slut var vi tvungna att sedera då han var på väg ut genom väggen:devil:. Lättsederad , kunde knapp gå till boxen sen :D

Mina behandlas i boxen :) Helt perfekt att lägga något mjukt på boxkanten och lägga upp huvudet där så att hästen får stöd. Lagom höjd för veterinären dessutom :up:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: ryujaneiro
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 447
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 418
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 618
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp