Barnvänligt boende i Göteborg?

Cilla

Trådstartare
Någon som har bra tips på vart det skulle kunna vara?

Vi ska ju snart på återkontroll med Matilda, men behöver sova kvar över natten, så ett hotell/vandrarhem med möjlighet att dela av sovrum och tv-rum och med tillgång till spjälsäng vore ju bra....

Är faktiskt inte jättesugen på att sova på ett hotellrum med henne, eftersom hon vill somna tidigt och vakna tidigt och hotell känns inte optimalt för oss.
 
Sv: Barnvänligt boende i Göteborg?

Men hotell måste väl vara bättre än vandrahem om det ska vara lugnt tidigt och få frukost tidigt? ;)

Scandic hotelen har ju en barninriktning, vi har varit väldigt nöjda med deras hotel, om ni är beredda att lägga lite mer pengar på boendet kan man säkert få två rum på rummet så att säga.

Tyvärr har jag inte så bra koll på barnvänliga hotel i göteborg, jag har syrran där så vi bor hos henne och ibland har vi lämnat barnen där och själva sovit på hotel... :angel::D
 
Sv: Barnvänligt boende i Göteborg?

hmm,en syster i göteborg ät alltså grejjen. :D

tack för tipset!
 

Liknande trådar

Småbarn Vi håller på bryta ihop lite halvt här hemma då vår snart 2 år gamla son sover så dåligt om natten alltför ofta. Handlar om att han...
Svar
12
· Visningar
1 328
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Jag har alltid sovit dåligt men med åren har det eskalerat och tyvärr har jag fått noll respons från vården när jag tagit upp det...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 453
Senast: Hazel
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Habina
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 758
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp