Bukefalos 28 år!

"barocksadel" och vanligt schabrak?

kvandi

Trådstartare
Ser det jättedumt ut om man har en sadel utformad som de spanska/barocksadlarna men rider med vanligt schabrak under?


Jag har planerat köpa en startrekk espaniola, men är inte en fena på att sy -och vill gärna fortsätta mitt nöje med att ha många färglada schabrak att variera med.


Har nån bilder på denna kombination?
 
Sv: "barocksadel" och vanligt schabrak?

Har inga bilder, med ST Espaniola på ett vanligt schabrak ser bra ut tycker jag.
Sedan finns det väl ändå ganska många "barockschabrak" att köpa i fina färger? Men rätt dyra förståss.. Har inte Mia RS såna? :idea:
 
Sv: "barocksadel" och vanligt schabrak?

ST Espaniola Deluxe med dressyrschabrak från hööks.
2008-03-16064ed.jpg


bättre bild...
2008-03-16009.jpg
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 283
Senast: JennyLz
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 262
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan vill inte klaga men tycker det är oerhört svårt att hitta en medryttarhäst :/ vet inte hur många gånger jag läst ett inlägg om en...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 757
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 423
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp