Bukefalos 28 år!

Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

Tack för svaren, svarar alla här :)

Jag tänker också att jag inte kommer hinna med så mycket gymmande, så det blir dyra gånger :P Jag ska försöka köra lite hemma men ska nog införskaffa lite vikter så jag kan köra lite tyngre träning för benen hemma. Och sen skaffa bara simkort när det blir dags för den träningen :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag är ännu en av de där som kan agera "motvikt" när det kommer till träningsmängd :)

Min motion består för tillfället enbart av promenader med barnvagnen. Idag gick jag i nittio minuter (varav hälften på skogsstig) och det tycker jag är mycket än så länge :p I normala fall promenerar jag ungefär en timme om dagen. Brukar hinna med 1 - 1 1/2 podcast ungefär. Och jag är skitnöjd med mig själv för att jag faktiskt har börjat röra på mig, för det gjorde jag typ inte innan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
2 895
Senast: Wingates
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
66 139
Senast: Mineur
·
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
1 085
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 633
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp