Bukefalos 28 år!

Bebisbilder!

Sv: Bebisbilder!

hehe japp e ju de:) min ena råtta var jätteduktig men fick inte avla på henne, hennes mamma + flera kullsyskon blev sjuka. Och tur va nog det för hon dog i epilepsianfall när hon var ca 2 år. Och opererades en gång för tumör:/

Saknar de men tiden finns inte längre med 3 hästar, 1 hund och katter.:(
 
Sv: Bebisbilder!

Ajaj... Har haft epilepsiråtta här med... Fast en hane som dog ett dygn efter första anfallet, fick antagligen en hjärnblödning. Hann bli pappa dessutom, tog sig in i tjejernas bur för en sisådär 2½ år sen nu :crazy:
 
Sv: Bebisbilder!

usch jobbigt, vill dom göra något så GÖR dom det... fast de är ju lite av hela charmen;)
 
Sv: Bebisbilder!

Mjae, tills de lyckas kanske :D (Sen när det väl kommer bebisar är de ju helcharmiga ändå förstås... Att vara arg går ju bara inte :angel: )

aiquen: Pfft, är det nån som bor fel så är det du - nere i Småland pratas det ju ett helt annat språk ju! :p
 
Sv: Bebisbilder!

hehe jo men det problemet hade ju inte jag;) Kunde låta buren stå öppen dygnet runt.. NAAAW va söta dom e, nu e dom snart inne i den "farligaste" tiden me!!! :love::love:
 
Sv: Bebisbilder!

Haha, jag vet ju inte om jag skulle vilja påstå att det är vi här nere som pratar ett annat språk, men men... :angel: Btw är det ju du som har en sådan härlig dialekt, kommer jag på nu. :)

Får man fråga varför du ändrat dig ang. Moonwalker/Moondance (vad heter hon? :D) förresten?

/aiquen - nyfiken i en strut :D
 
Sv: Bebisbilder!

Jag pratar fult, sådeså :angel:

Jag kärade helt enkelt ner mig i Swanheart när hon satt och putsade handen på mig :D Men får se hur det blir. Jag behåller ju gärna alla bebisar liksom, så behålla 2 är ju ingenting egentligen... :angel:

Igår natt höll Kinslayer, Stargazer och nån av grabbarna på öppna ögonen också. Sååå söta! :love: Skulle ha fotat men batterierna var slut som vanligt :mad: Bilder kommer senare idag :)
 
Sv: Bebisbilder!

Oja! Men ack så svåra att fota när de bara vänder röven till :devil:

Har lite nya bilder upplagda på bilddagboken (http://gulzebra.bilddagboken.se) iaf. Synd att bebisarna är så tunna bara för speciellt sista bilden där är jag helt sjukt kär i och det vore myche sötare med lite normalare vikt på de (öh, och för bebisarnas skull då, förstås) :love: men nehejdå, se det gick inte. De får helt enkelt äta upp sig när de börjar smaka på annat än tuttmjölk och då jävlar ska det knäppas kort :D
 
Sv: Bebisbilder!

Mina är som små tjocka prinskorvar :) Värsta knubbsälarna, de får nog jättebra mjölk gissar jag. Men så är de bara 4 st och mamman är väl 8 månader ungefär.
Det värsta är att de är ju så toksöta så man blir alldeles kär :love: men man kan ju inte ha hur många råttor som helst :crazy:
 
Sv: Bebisbilder!

Precis.

Huh, sen ska man kunna avla om några år också... Det kommer aldrig gå, kommer ju vilja behålla alla bebisar ju :crazy: :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: ryujaneiro
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
2 718
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
731
Senast: ginnies
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 832
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp