Bukefalos 28 år!

Bebisbilder!

Sv: Bebisbilder!

Åh, ge mig Stargazer eller Elvenpath! Eller Moondance (men henne ville du behålla själv, va? ;))!! :love: Å andra sidan är jag ju väldigt svag för bl. eubk-färgade råttor också... Ah! :love:
 
Sv: Bebisbilder!

Lite ugnt kanske, men som dom säger. Hade hon ansett att hon inte orkat med så många ungar så hade dom inte funnits. Då hade hon bitit ihjäl dom! Du gör ett bra jobb!:)
 
Sv: Bebisbilder!

Ung ja, minst sagt. Men så kan det gå när en liten dam tar sig in till grabbar som pedofilerar sig med henne och antagligen hennes syrra också... Är mest glad att inte syrran också blev dräktig, det vore katastrof :crazy:
 
Sv: Bebisbilder!

usch. sånt e jobbigt, glad jag barahade tjejer hemma;) förutom när jag tävla med kompisens hanar oxå. :)
 
Sv: Bebisbilder!

Hehe mjo. Här har jag hanflocken på avveckling men att omplacera de skulle aldrig gå, så de får bli gamla och dö här hemma när det börjar bli dags :p

Tävla? :confused:
 
Sv: Bebisbilder!

OK då, men dalkulla som är så bär flyttlasset hem igen till våren:love:
 
Sv: Bebisbilder!

Åh, nu blev man bebissjuk igen :crazy:
typiskt att mamam skall vara allergisk, jag har ont om pengar och pojkvännen verkar avsky det meste som är mindre än marsvin av gnagartypen.. Men men, en vacker dag så....
 
Sv: Bebisbilder!

Aha :D Tänkte väl, blev lite konfunderad där när det var din kompis hanar, hehe :D
Gnorf, jag vill också ställa ut. Så sjukt kul :love: Iaf när det går bra, hähä :angel:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: ryujaneiro
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
2 718
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
731
Senast: ginnies
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 832
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp