"Bebismage"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Har fått höra från två håll att jag har en "pojkmage" och från ett håll att det är en flicka. Så jag blev lite nyfiken, hur "ska" en pojkmage se ut, och har det stämt för er?

Jenny
 
Sv: "Bebismage"

Teorier jag hört..Pojkmage är mera framåt, syns sällan bakifrån samt man har smala höfter...Flickmage sägs vara rund ut på sidorna och man är mer bred bakifrån. Men det går ärligt talat inta säga om man får en flicka eller pojke bara genom formen eftersom i 9 av 10 fall har dessa teorier spruckit för mina kompisar..så även för syrran. Aha, en typisk tjejmage..och så fick hon en son ;)
 
Sv: "Bebismage"

Magen var ungefär likadan båda gångerna, jag har en av varje, men en kompis till min mamma är ruskigt bra på att "spå" könet genom att titta på magformen, mig gissade hon rätt på bägge gångerna och hon har gissat på en massa andra som oxå visat sig stämma! :bump:
 
Sv: "Bebismage"

Jag hade då en sk pojkmage, dvs allt sitter framtill och inte syns bakifrån. Ut kom en flicka. Tror inte det stämmer det där. Individuellt helt enkelt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Mest nyfiken. Jag blev nyss tillfrågad av en flyktigt bekant om jag skulle kunna tänka mig att komma över och prata med hennes...
Svar
18
· Visningar
1 465
Senast: Sel
·
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
997
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
652
Senast: Tilly_85
·
Mat Hallå där ! Nu ska vi 4 "tanter" från fjället till Umeå på fredag. för en mässa, och övernattning på hotell. De hör inte till...
Svar
18
· Visningar
1 145
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp