"Bebismage"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Har fått höra från två håll att jag har en "pojkmage" och från ett håll att det är en flicka. Så jag blev lite nyfiken, hur "ska" en pojkmage se ut, och har det stämt för er?

Jenny
 
Sv: "Bebismage"

Teorier jag hört..Pojkmage är mera framåt, syns sällan bakifrån samt man har smala höfter...Flickmage sägs vara rund ut på sidorna och man är mer bred bakifrån. Men det går ärligt talat inta säga om man får en flicka eller pojke bara genom formen eftersom i 9 av 10 fall har dessa teorier spruckit för mina kompisar..så även för syrran. Aha, en typisk tjejmage..och så fick hon en son ;)
 
Sv: "Bebismage"

Magen var ungefär likadan båda gångerna, jag har en av varje, men en kompis till min mamma är ruskigt bra på att "spå" könet genom att titta på magformen, mig gissade hon rätt på bägge gångerna och hon har gissat på en massa andra som oxå visat sig stämma! :bump:
 
Sv: "Bebismage"

Jag hade då en sk pojkmage, dvs allt sitter framtill och inte syns bakifrån. Ut kom en flicka. Tror inte det stämmer det där. Individuellt helt enkelt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
9
· Visningar
1 797
Senast: Linn-Nora
·
Övr. Barn Mest nyfiken. Jag blev nyss tillfrågad av en flyktigt bekant om jag skulle kunna tänka mig att komma över och prata med hennes...
Svar
18
· Visningar
1 470
Senast: Sel
·
Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 065
Senast: MiaMia
·
Hundträning Är det nån här som använder sina hundar till barmarksdrag? Är lite sugen på att testa det med mina två. Nyfiken, nån som kan berätta...
Svar
2
· Visningar
320
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp