M

maja300

För något år sen såg jag på nätet benlindor av ett material som inte sög åt sig vatten (nåt plastliknande, skumgummi, jaaa... nåt åt det hållet). Det var träningslindor som var bra lämpade för fälttävland stog det. Men nu hittar jag inte på dessa igen! Någon som vet vad jag pratar om ;) ? och som dessutom vet vart man kan hitta dem?
 
har sånna fast i annat märke, kommer inte ihåg vad dem heter nu, men jag gillar dem skarpt. Inte billiga men bra!
 
Jaaa... men dom måste det ju vara! ÄNTLIGEN!! :) Jag har frågat i varenda hästaffär jag varit förbi, men alla har sett lika undrande och ovetande ut.
Inte samma hemsida som jag var in på, men lindorna ser väldigt lika ut. Tusen tack! :bow:
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 012
Senast: tanten
·
Katthälsa Jag och sambon adopterade en honkatt från ett katthem för en månad sen. Hon är cirka ett år gammal och vi vet inget om hennes bakgrund...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: DeCloe
·
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 701
Senast: Habina
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp