Bukefalos 28 år!

jemeni

Trådstartare
Hej

Skulle behöva hjälp att hitta ett benskydd som täcker framsidan av kotan och neråt.

Bör vara mjukt å det inte skaver och inte bli allt för blött om det är dåligt väder ute (ska användas som hagskydd) Snabbandage blir väldigt blöta när det regnar.
 
Sv: Benskydd

hedwig har några tunna som är gjorda för att skydda mot lera, borde klara det du eftersöker. Kolla hennes inlägg på buke så finner du vad de hete.r
 
Sv: Benskydd

Ja precis något sånt hade vi behövt, förr hade "western hästarna" beskydd och boots som satt ihop (fanns på hööks) något som finns kvar och var kan man i så fall hitta?
 

Liknande trådar

Utrustning Ja på täcken då! Vilket band ska man använda och var hittar jag metallfästena? Jag vill ha dubbla fästen, dvs en del som är fastsydd och...
Svar
11
· Visningar
511
Senast: grådis
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
664
Senast: Fiorano
·
Hästvård Min häst rullade fast i boxen för ca 3 veckor sedan. Sparkade sig själv (såg ej så dramatiskt ut vid händelsen) men stod sen på 3 ben...
Svar
5
· Visningar
1 531
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vilken tjocklek på täcke tycker ni lämpar sig bäst till häst som ska ha samma täcke inne som ute (vintertid alltså)...
2
Svar
26
· Visningar
1 722
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp