Bukefalos 28 år!

jemeni

Trådstartare
Hej

Skulle behöva hjälp att hitta ett benskydd som täcker framsidan av kotan och neråt.

Bör vara mjukt å det inte skaver och inte bli allt för blött om det är dåligt väder ute (ska användas som hagskydd) Snabbandage blir väldigt blöta när det regnar.
 
Sv: Benskydd

hedwig har några tunna som är gjorda för att skydda mot lera, borde klara det du eftersöker. Kolla hennes inlägg på buke så finner du vad de hete.r
 
Sv: Benskydd

Ja precis något sånt hade vi behövt, förr hade "western hästarna" beskydd och boots som satt ihop (fanns på hööks) något som finns kvar och var kan man i så fall hitta?
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
452
Senast: Badger
·
Utrustning Ja på täcken då! Vilket band ska man använda och var hittar jag metallfästena? Jag vill ha dubbla fästen, dvs en del som är fastsydd och...
Svar
11
· Visningar
524
Senast: grådis
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 417
Senast: Squie
·
  • Artikel
Dagbok Det är helt underbart nu när ljuset återvänder och kvällarna blir allt längre. Värmen är också på väg tillbaka och man behöver inte klä...
2
Svar
27
· Visningar
1 892
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp