Bukefalos 28 år!

Berga Naturbruksgymnasium?

Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Jag var på Berga idag:D och kommer jag in ska jag gå där!! Finns ju massa kul folk där som man redan lyckats lära känna lite;) :D
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Jag var inete där på info grejjen. Missade bussen men åkte dit ändå. Jag och min kompis satt på en stubbe och kollade på när dem körde.
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Typ.. Eller vi var framme halv 2. Men vi såg en massa folk går runt. men vi visste inte om det var folk som gick där eller inte ..
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

hahaha, SÅ många brukar väll inte eleverna gå tillsammans..?! vi va ju asmånga :p men tror du att du kommer gå där?
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Om jag kommer in där tänker jag gå där. Men vet inte om jag gör eftersom jag ändrade upp det som första för ett litet tag sen. Men jag hade det som tvåa innan och djurgymnasiet som första. Men jag hoppas verkligen att jag kommer in på berga.
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Jag hoppas att jag kommer in också.. men blev lite osäker idag när det var så många där :crazy:
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Men sen kommer ju vissa gå jordbruk osv. Men man kan ju alltid hoppas att man kommer in..
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

joo men dom har bara ca 100 platser.. och vi va asmånga :crazy: men man kan ju alltid hoppas:D
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

eller, stackare och stackare.. vi blir väll dom få lyckliga som får gå på Berga då:D
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Blev också lite orolig för att det var aså många där, men tänk på att nästan alla hade typ mamma/pappa/pojkvän/kompis med sig så alla skulle ju inte söka in till berga.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 650
Senast: Buongusto
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
777
Senast: Trassel12
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
825
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp