Bukefalos 28 år!

Berga Naturbruksgymnasium?

Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Naggur skrev:
då tog du studenten samtidigt som mig å salonikel. Vi gick häst-häst. Vem e du? *nyfiken*

Då gick vi i samma klass då, säger jag att jag har en andalusier så vet ni nog vem jag e....:smirk:
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Alazan skrev:
Då gick vi i samma klass då, säger jag att jag har en andalusier så vet ni nog vem jag e....:smirk:

E de bara jag som e seg?:angel:
Jag kan inte komma på vem de e=) sääääg!
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Panikie skrev:
Själv så blir det BOLLERUP, nere i skåne! :love: bara längtar som f*n! :D viserligen får jag gå om 1an. men det gör inget.

Bolleruyp är bäst, ingen tvekan om saken! :D
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

det var sparkling jag skulle köpt med det blev lectra istället *s*
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

hästhandlarjävel skrev:
det var sparkling jag skulle köpt med det blev lectra istället *s*

Varför köpte du inte Sparkling för?
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Jag gick på berga, gick ut i sommras. Gud vad roligt jag hade dom åren, inget jag ångrar. Jag gick till o med dit på loven ibland, sån nörd man var.....:angel:
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Jajamensan. här e bilder på henne när hon var i min ägo :)
29maj020.jpg

29maj018.jpg
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

jag gav ett skambud med för det budet fick jag ta lectra haha :)
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

Eftersom du först skrev att "Hon som var så himla kul att rida! O kul att hoppa! När man fick lite tryck i henne kunde hon minsann"
Och sen direkt efter "Meduza pratar jag om" tycker jag att det ser ut som det är Meduza du menar...
 
Sv: Berga Naturbruksgymnasium?

om du använder dina ögon och se ser du vem hon svarar till, inte så avancerat :smirk:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 660
Senast: Buongusto
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
787
Senast: Trassel12
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
831
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp