Bukefalos 28 år!

Betala i TDB?

MM

Trådstartare
Har gjort anmälningen och betalat in summan till mitt konto där som jag skulle.
Hur gör jag nu för att kunna betala min anmälning, eller drar dom pengarna själva?

Min första gång jag gör det här.
 
Hej!
Vanligtvis dras pengarna automatiskt från TDB om det finns pengar på kontot, de brukar dra pengarna från kontot några dagar efter ordinarie anmälan gått ut.
 
Hej!
Vanligtvis dras pengarna automatiskt från TDB om det finns pengar på kontot, de brukar dra pengarna från kontot några dagar efter ordinarie anmälan gått ut.

Okej. Ordinarie anmälan stänger den 27 april och tävlingen stänger för anmälningar den 8 maj.
Så dom borde dra pengarna någonstans efter den 27 då?
 
Okej. Ordinarie anmälan stänger den 27 april och tävlingen stänger för anmälningar den 8 maj.
Så dom borde dra pengarna någonstans efter den 27 då?
Om du tittar under "Mina sidor" och "Anmälningar" så kommer ju en lista upp på alla anmälningar du har. Längst ut till höger vid varje tävling finns den klickbara rubriken "Sammanställning". Om du klickar på den så får du upp alla ekonomiska detaljer om just den anmälan. Där står även datum då betalningen sker.
 
Så här ser det ut om jag går dit

screenshot_2014-04-22-00-28-27_53559bb42a6b226399e2a754.png
 

Liknande trådar

Relationer I en undersökning som Länsförsäkringar har gjort har man kommit fram till en summa hur mycket ett barn kostar fram till 18 års dagen. Då...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 767
Senast: Raderad medlem 68338
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 723
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 308
Senast: gulakatten
·
Ekonomi & Juridik Jag har en fundering och vill gärna ha svar av någon juridiskt kunnig. I stallet jag hyr boxplats vill förnya sitt kontrakt. Dock med en...
2
Svar
20
· Visningar
2 765
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp