Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: BF idag!!

*knapplån*

Jepp tack Explosiv för att du inte berättade allt :banana: ... puss på dig...

Jodå fick en underbar liten flicka i måndagskväll efter 29 timmars värkarbete... men jisses... det är hon värd... hon är heelt fantastiskt...

Tack alla för gratulationerna... är världens lyckligaste mamma :love:

3dagar.jpg

Här har ni underverket som dessvärre inte fått något namn än... :love:
 
Sv: BF idag!!

Grattis till den söta underbara flickan!!!

Årets bukebebis!
 
Sv: BF idag!!

Hihi årets bukebebis ja man tackar... ska tala om detta för lillan :bump: :banana: ...

Tack!! Ja jag tycker ju iaf att hon är världens finaste :love:
 
Sv: BF idag!!

Ja en riktig charmig flicka du har fått!

Hur mycket vägde hon och hur lång?
 
Sv: BF idag!!

Vad skönt att hon inte vägde mer fastän du gått över tiden så mycket! Det är något jag oroar mig för...!
 
Sv: BF idag!!

Jo jag vart jätteförvånad faktiskt... men det var tack och lov en liten lättviktare... :love: ...
 
Sv: BF idag!!

Fullblod skrev:
Jepp tack Explosiv för att du inte berättade allt :banana: ... puss på dig...

Mmm.. :cool: Jag tänkte just att jag kanske sagt för mycket.... men jag hoppas det var okej. Jag skaffade en massa buke-gratulationer till dej :love: hahaa... Gissa om Kim "längtar" till nästa helg då han kommer ner eller. Han är bebis-sjuk. Så om det är okej kommer vi o besöker mitt syskonbarn då :smirk:
Och ska jag vara ärlig kan jag nog inte hålla mej till helgen, så vi ses säkert i veckan, "syrran"....

/Xplosiv
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
9
· Visningar
1 920
Senast: Linn-Nora
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
654
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
65 678
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 940
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Gräs i näshålan?
  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp