Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: BF idag!!

Tack det känns skönt att det finns fler som vet hur jobbigt det är... ska förhoppningsvis in imorgon igen... de ringde idag och frågade om jag kunde komma en dag tidigare då de hade fullt på måndag... så jag hoppas återigen att de ska sätta igång mig... men det lät ju hoppfullt i fredags så... Nä nu vill jag verkligen inte gå hem igen... det är full fart på bebis iaf så det känns ju skönt... och på UL har allt sett jättebra ut såhär långt... men nu vill man ju ha ett slut på det hela... så håll tummarna imorgon nu alla... ska in vid halv elva om allt vill sig väl... :banana: ...
 
Sv: BF idag!!

Grattis... Skönt att det gick fort... tror som de andra att det nog blir en liten racerförare av den där lille... eller varför inte jockey?? :banana:
 
Sv: BF idag!!

Tiggertjejen skrev:
jag som trodde du fått din bebis nu....
Ja, stacckars, stackars Fullblod... :(

Här startar hon en tråd för över två veckor sedan och det slutar med att alla andra gratuleras... :crazy:

När det är färdigt och Fullblod glatt kan annonsera en ny liten person till världen så hoppas jag att hon får en helt egen tråd! :love:
 
Sv: BF idag!!

Fullblod skrev:
Tack det känns skönt att det finns fler som vet hur jobbigt det är... ska förhoppningsvis in imorgon igen... de ringde idag och frågade om jag kunde komma en dag tidigare då de hade fullt på måndag... så jag hoppas återigen att de ska sätta igång mig... men det lät ju hoppfullt i fredags så... Nä nu vill jag verkligen inte gå hem igen... det är full fart på bebis iaf så det känns ju skönt... och på UL har allt sett jättebra ut såhär långt... men nu vill man ju ha ett slut på det hela... så håll tummarna imorgon nu alla... ska in vid halv elva om allt vill sig väl... :banana: ...

Ja, lycka till nu! Kanske bebisen till och med själv anser att det är dags snart?

Åk nu INTE hem. VÄGRA!! Säg åt dem att du kommit för att föda barn, inte för att konversera och åka hem igen.

*peppar*
 
Sv: BF idag!!

Tack snälla... ska ha alla bukisar i tankarna nu så jag orkar käfta emot lite... men jag tror verkligen på att det händer något idag.. 17 dagar över så borde de ju inte släppa hem mig igen... det orkar jag helt enkelt inte med...

Tack för stödet... nu ska jag banne mig göra mig iordning och åka till BB och föda barn :love: :) ...
 
Sv: BF idag!!

Lycka till!!
Hoppas att de sätter igång dig nu då!!

Vet hur det känns när bäbisen inte vill komma, fast jag gick bara 10 dagar över tiden.

Håller alla tummar och tår!

// Anna
 
Sv: BF idag!!

Ja...fullblod din bebis kommer att bli den vi alla väntade på precis som heras föl!!!
 
Sv: BF idag!!

Lycka till Fullblod!!, och våga inte komma hem utan en liten bebis!! :D
Grattis Zini!

kramar Anna
 
Sv: BF idag!!

Håller alla tummar och tår jag har för Fullblod nu (och alla andra som väntar :p )



Det är verkligen inte alls bra att titta i sådana här trådar, man vill ju ha en liten bebbe själv :crazy:
 
Sv: BF idag!!

helt sant, jag vill oxå ha en egen :smirk:

Lycka till med barnafödandet ni andra!
 
Sv: BF idag!!

**lånar knapp**
Nu var det ett tag sedan hon skrev!! :banana:
Kanske har bäbisen behagat komma nu :bump: :bump:

Håller tummar och tår för att allt ska gå bra!!

// Anna
 
Sv: BF idag!!

Hejsan på alla nyfikna!
Fullblod vill kanske avslöja själv vad det blev för något... men jag kan iaf avslöja (eftersom det gått nårra dar sen hon skrev så fattar ju alla att hon fött nu, så då kan jag riskfritt bekräfta det) Hon kalvade igår kväll. Har hållt i bebis idag... hur söt som helst :love: Vet inte när hon kommer hem från BB, men jag är säker på att hon går raka vägen in på Buke och skriver några rader till er då.....

Ha det najs!
/Linda
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
9
· Visningar
1 921
Senast: Linn-Nora
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
655
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
65 717
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 943
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Ny valp med katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp