Bukefalos 28 år!

Ok jag vet när jag behöver hjälp. Min Älsta dotter vill gå och köpa underkläder i Stockholm och det käns inte bra.
Jag vet inte var
Och jag kan inte hjälpa henne så en butik med bra service
Rekommenderar buke något i centrala Stockholm.
 
Behöver tips! Min favorit bh håller på att ge upp. Gillar tyg/spets bh med minst 2 knäppen bak. Gärna lite snygga. Hittar alltid dom som är typ ett snöre runt bröstkorgen eller dom man ska dra över huvudet. Tips? :D
 
Ok jag vet när jag behöver hjälp. Min Älsta dotter vill gå och köpa underkläder i Stockholm och det käns inte bra.
Jag vet inte var
Och jag kan inte hjälpa henne så en butik med bra service
Rekommenderar buke något i centrala Stockholm.

Jag antar att det inte ska vara vansinnigt fancy? Twilfit är helt ok och finns ju över halva stan. Jag har fått bra hjälp på Åhléns i city också, en riktigt duktig säljare. Annars NK kanske? Beroende på prisnivå då.
 
Ok jag vet när jag behöver hjälp. Min Älsta dotter vill gå och köpa underkläder i Stockholm och det käns inte bra.
Jag vet inte var
Och jag kan inte hjälpa henne så en butik med bra service
Rekommenderar buke något i centrala Stockholm.

Kolla in Change. De är inte bäst, men har lite av varje, okej priser och hyfsad personal.
 
Jag antar att det inte ska vara vansinnigt fancy? Twilfit är helt ok och finns ju över halva stan. Jag har fått bra hjälp på Åhléns i city också, en riktigt duktig säljare. Annars NK kanske? Beroende på prisnivå då.
Kolla in Change. De är inte bäst, men har lite av varje, okej priser och hyfsad personal.
Tackar vi får se vad hon tycker men man måste börja någonstans
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 479
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 850
Senast: Grazing
·
Träning I kölvattnet av Helgstrandsskandalen vill jag slå ett slag för grundridning (och markträning) och då menar jag inte lätt klass, utan...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
8 084
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
1 921
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp