Bukefalos 28 år!

Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

Kul att se lite bilder från Bollnäs. Den bruna hästen som finns i bakgrunden är vår unghäst. Första gången för honom.
Kanske Ft_ryttare kan lägga ut en bild på honom också. Man är ju inte så teknisk.
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Jadå jag kan fixa fram en bild på dig oxå..har nog en på bea oxå tror jag..ska leta i arkiven :D
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Här kommer bilder på Bealea´s finafina unghäst (4 år) som gjorde sin första terrängträning igår och de gjorde han med bravur.
Även en bild på hennes gamla ponny som numera är dräktig :)

Terrng006.jpg

Terrng027.jpg

Terrng032.jpg

Terrng052.jpg


Ponnyn
bea.jpg
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Trevligt, trevligt. Tack för de fina bilderna. För de som är intresserade är ponnyn dräktig med Minotarius. Beräknad nedkomst slutet på maj 09. Vi ser fram emot det med stor glädje.
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Banan ligger utanför Hammarstrand i Jämtland, 10 mil från Östersund och 10 mil från Sundsvall.

Va, hammarn? Fasen, måste ju nästan dra med mig buset o våldsgästa er då! :D
 
Sv: Bilder från träning och tävling

*KL*

Vår bebis utforskar terrängen i Vinslöv. Httade såklart krokodilen... och tyckte matte var superdum som valde den vägen när det finns en väg vid sidan. :D

allvi.jpg
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Ja, det är ett mycket välkänt faktum att krokodiler lurar i diken...:D Men var ligger detta dike i Vinslöv? Känner inte igen det alls..
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Ja, det är ett mycket välkänt faktum att krokodiler lurar i diken...:D Men var ligger detta dike i Vinslöv? Känner inte igen det alls..
Japp Vinslöv. Nytillkommet för Ponny-SM fjol.
Ligger "utanför/mot staketet" linjen i lätt klass med palissad-hustak-trollstockarna innan vattnet. Hajar du? :D

Ligger en stooooooooooor krokodil där. :rofl:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Japp Vinslöv. Nytillkommet för Ponny-SM fjol.
Ligger "utanför/mot staketet" linjen i lätt klass med palissad-hustak-trollstockarna innan vattnet. Hajar du? :D

Ligger en stooooooooooor krokodil där. :rofl:

Jamen då vet jag precis!:idea: Ute på fältet efter den blåa lådan som man hoppar i 90-klassen.....:cool:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Innan stigen innan vattnet, där den lätta klassen har pallisad, hus, smalhinder. Så det är längst bort
 
Sv: Bilder från träning och tävling

1f8bc00bf7.jpg



Det enda hindret vi klarade typ så vi kör det 2ggr :cool:
c5c7570a18.jpg


86497909ab.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Bilder från träning och tävling

Två bilder som jag tog på övedskloster:
23375356.jpg

23376967.jpg
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Några till
23375364.jpg

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_29[IMG]
http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_29/23370000-23379999/640x480/23377002.jpg?0/23370000-23379999/640x480/23375691.jpg?0[/IMG]
23377237.jpg
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Här kommer en film och några bilder från ett fälttävlansläger jag var på i somras och även kort från en liten "hemmatävling" :D
http://virran-saga.zoomin.se/P1299151
Stormvind hoppar "vattenfallet"
23778792.jpg

Uppvärmning inför dressyren
23778789.jpg

Terränghoppningen på ridlägret
23779023.jpg

Det var allt för mig :D
 
Sv: Bilder från träning och tävling

kl.

tänkte bara inflika lite att jag har bilder på alla ekipagen från uddens fälttävlan den 21 :angel:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Från ett par veckor sen:
_MG_2587.jpg


_MG_2591.jpg


_TAS1437.jpg


Han kom in lite väl stark mot oxern, därav min hiskeliga sits... :o
_MG_2103.jpg
 
Sv: Bilder från träning och tävling

alltid lika roligt o inspirerande att se bilder på dig o din häst! :love: :bow:
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
628
Senast: Lady_S
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
935
Senast: Krumben
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 539
Senast: LiviaFilippa
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 464
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp