Bukefalos 28 år!

Bilder och filmer 2012!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder och filmer 2012!

Jag hade oxå velat åkt till London, grämer mig att jag inte fixade biljetter å åkte till OS... Det kommer ju dröja innan det kommer vara så nära igen...
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Hm, ja jag får i alla fall välja, kan inte göra allt. Och för 2012 så kunde jag välja:
1. Betäcka häst
2. Åka och se OS
och jag valde inte OS...

Meeeen, jag kom till London i somras i alla fall, konference med jobbet :D Tyvärr så var inte alla terränghinder framme när jag var i Greenwich men det var jättekul ändå :bump: fast såklart att det hade varit sjukt kul att vara på plats under själva tävlingen!!
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Du gjorde nog rätt val du :D

Är tanken att Eveline ska vara i avelsboxen på heltid nu, eller ska du ta upp tävlingskarriären med henne igen?
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Vi kommer inte att tävla något mer, OM det inte händer något som gör att hon inte kan få fler föl. Då kanske, kanske jag startar igång henne igen. Hon är ju helt fräsch, tycker det är roligt så hon skulle kunna gå flera år till på tävlingsbanorna.
Nu har jag Becka-hästen att rida med i stället :D
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Ja hon är ju ett fint sto med egna meriter som verkligen hör hemma i aveln oxå! Väldigt duktig avkomma har hon ju med!

Blir fullt med eve-bebbar i stallet nu då framöver :p
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Eftersom det nu är 2013 och tråden börjar bli rätt otymplig så stänger jag den och ni får skaka fram en ny för i år!

LenaH, moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
354
Senast: sicx
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
236
Senast: Gramse
·
Svar
329
· Visningar
28 833
Senast: Mirtai
·
Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
1 691
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp