Bukefalos 28 år!

Bilder och filmer 2012!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder och filmer 2012!

Jag kanske kan anlita dig som tävlingspilot..:idea: Andra gången vi åkte blev hon tom lite "vild"..o galopperade nästan på stället innan det var hennes tur...:D

Ja men gör det Tracey! Har ju även anmält till inomhusträningar i vinter där på Runsten..fy fan..förfallet känns nära!
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Jag blir så sugen på att åka dit, gillar ju den tränaren också!
Bara det löser sej med transport så:D

Jamen vad roligt! Då får du förstås filma o lägga ut här, du gillar ju att se på andras filmer så det ska bli kul att se en film på er!
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Det är tur att ni håller i dressyrtendenserna och tränar lite galopp på stället, det är bra för de kommande piruetterna när du ska debutera MSV A:D
I övrigt så är jag impad! Jag blir lite rädd bara någon nämner ordet hoppa... Lägg då till terräng så svimmar jag rakt av!
Men den nya stjärnan har jag ju stora planer för.... ska bara hitta en lämplig pilot först som du vet... nån som rimmar på Mio:angel: Fast jag ser ju nu att du har talang för det här och du bor ju mycket närmare så jag kanske ersätter den där människan som bara lär hästarna hoppa ut från dressyrbanorna...:eek::devil:
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Jag är stolt över dig :D Inte många dressyrryttare som ger sig ut på sina dressyrhästar och tränar terräng inte! Duktiga Heddan och duktiga du!! Som ni aldrig gjort annat :love:

Traceys: Absolut ska du göra det!! Tror pippi skulle tycka det var skitkul!

Dagny1: Mio min mio.. ;)
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Jag är stolt över dig :D Inte många dressyrryttare som ger sig ut på sina dressyrhästar och tränar terräng inte! Duktiga Heddan och duktiga du!! Som ni aldrig gjort annat :love:
Tack för allt stöd o uppmuntran! Det är nog mest tack var dig att vi halkade med på den där träningen!
f022.gif
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Ja där har du gjort ett bra motivationsarbete:D

Allvarligt Hedwig; jag håller med fio, ni är som gjorda för det där båda två :bow: Klart du ska tävla:banana:

Och fio: ja Pippi skulle älska det garanterat! :bump:
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Det är tur att ni håller i dressyrtendenserna och tränar lite galopp på stället, det är bra för de kommande piruetterna när du ska debutera MSV A:D
Ja för fan..jag hade hängt på pelhamstången så att jag både hade en bra broms plus att jag kunde bända ner näsan på henne så att det åtminstone såg ut som att hon gick halvt på tygeln. Bara det att den där tränaren gapade om att näsan skulle fram hela tiden..:confused:
Kanske måste investera i vita skydd så att det blir ännu tydligare att hon är dressyrhäst o ALLTID måste gå på tygeln!:idea:
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Ja dressyren ska vi nog kunna ta oss runt :D..sen är det bara resten kvar..Jag tyckte de där terränghindrena på 70-80 var lagom o vi kände oss skittuffa..men debutant ska det ju vara 90..o sen banhoppningshinder på 90 också..
a070.gif
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Det fixar ni galant, ni har ju minst 3 månader på er att träna ;) Åhhh jag vill oxå träna terräng!!
Får väl vänta till hösten med det...
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Hahaha ja jag vet inte :D Jo men bara gröna hästar. Får börja om. Igen. För 20e gången typ :D Men men! Kanske kan ploppa någon liten stock iaf. Och tänkte promenera en massa med CC på terrängbanan, lära han gå i vatten och på banken och över graven osv :)
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

kl

Jag har ju knappt ridit något 2012 - än mindre tävlat :p MEN jag var i London i somras 4 veckor före OS...var ju bara tvungen att åka ut till Greenwich Park..

xcos.jpg
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Ja då får du ju se en bana i alla fall :p Din blivande stjärna med det häftiga namnet :love:
Nej men det ordnar sej säkert! Det dyker nog upp nåt!
 
Sv: Bilder och filmer 2012!

Haha ja bättre än inget lixom :D Hoppas han blir en stjärna, men om inte annat kan han ju iaf ha ett bra namn :D Ja det är alltid någon som vill få sin häst riden i terrängen men kanske inte vågar själv, så det löser sig säkert :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
341
Senast: sicx
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
222
Senast: Gramse
·
Svar
263
· Visningar
21 302
Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
1 525

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp