Bukefalos 28 år!

Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

Va roligt att det gick så bra!! Åh jag vill oxå tävla!!! :(

Ja vi har snö, jag bor ju i Höör och det slår bannemig aldrig fel, här är alltid mest snö. Ingen annan verkar ju ha något :(
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Jag har längtat efter tävlingssäsongen så jag är glad nu :D Kan du inte tävla Cognac då?

Samma kommun som sambons mamma alltså. Det förklarar saken. Vi har iaf ingen snö.
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Haha ja han är superduktig! Är jättekul att jobba med en så arbetsvillig häst :) Jag vet att jag gnällt över alla projekthästar, men varje häst man lyckas få att lita på sig själv och människorna runtomkring, och få hästen att växa, är så fantastiskt roligt! Det gör en så otroligt ödmjuk! Finns inget bättre än att se en häst blomma upp och bli det ingen trodde den kunde bli :)
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Åka pulka efter häst är kul! :D Det gjorde vi en gång i vintras. Det är vad vi hunnit med eftersom vädret i övrigt varit skit :mad:

Han ser positiv ut din häst :bump:
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Han är en glad och snäll häst, fantastiskt skönt med en bebis som är så när dom hästarna beter sig som ett par snurriga nötter ibland :p
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Åhh, såna coola 3-åringar tycker vi om! :bow:

Visade länken för pojkvännen, hans kommentar: "Ser livsfarligt ut" :eek:
Tss, hade det varit en fyrhjuling hade han redan varit på väg dit för att prova...
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Film från idag. Riden 3,5 månad nu.

Oskodd häst på bitvis halt underlag gav lite tassig gång, men hon sköter sig bra, anpassar gången efter underlaget och älgar inte på.
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Öhh va? Det där var ETT hinder o det var väl inte du som red??? Fin är hästen iaf men jag börjar undra om den beridaren är någon jag känner...
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Ser ju betydligt lugnare ut nu!:D Men har du verkligen fått klartecken till detta med knäet din lille buse???
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 162
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Anonymt nick, vill inte bli igenkänd. Jag har insett att jag har problem med mig själv när det kommer till intimitet. Jag ska försöka...
Svar
17
· Visningar
2 238
Senast: Nahar
·
Relationer Jag undrar hur öppna ni är vad gäller sexsnack med era vänner. Är det något strikt privat som ni enbart delar med er partner, pratar ni...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 786
Senast: _Taggis_
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 926
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp