Bukefalos 28 år!

Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

Vad har hänt?

edit: Hittade, usch vad jobbigt, förstår att du inte vill rida.
 
Senast ändrad:
Sv: Bilder och filmer 2013

Ja och han känns faktiskt inte liten när man sitter på heller, och det tycker jag är JÄTTEBRA! :D
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Hoppas du får inviga stocken snart! Hos oss ska det bli kallt nästa helg så det blir nog till att passa på att njuta av underlaget i veckan!
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Fast blir det kallt så blir det lagom fast i marken för att hoppa :), är så blött nu att man kan skrapa av gräset med rötter och allt med skon. Så försöker man hoppa blir det garanterat långa broms märken före stocken och en lerig Buck efter hindret :p
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Jaja, du bor ju på sydligare breddgrader ;)

Jag ser framför mig två månader av frusen barmark här uppe, hoppas det kommer snö eller blir milt igen. Himla nöjd med hur det varit hittills i år iaf :)
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Åh vad avis jag blir.
Jag var ju ledig och hade så gärna velat vara med men hade ingen som kunde följa med :(

Ser jättebra ut :)
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Ja, det är ganska besvärligt när man inte har någon självklar hästskötare, jag har samma problem själv. Oftast löser det sig men ibland får man stå över :(

Vi kanske kan hjälpa varandra om vi ska åka på samma tävlingar/träningar?
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Har också problem med att hitta villiga medhjälpare, blir oftast nödanrop på Facebook dagarna innan :p.
 
Sv: Bilder och filmer 2013

+ Bison

Om ni ska på träningar/tävlingar åt mitt håll (Mjölby/Mantorp) och behöver hjälp så kan ni hojta till. Jag har ofta en hand över och har både videokamera och vanlig kamera. ;)
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Toppen, vad snällt av dig att erbjuda dig! (Lägga till på facebook? Jag brukar som många andra efterlysa medhjälpare där :) )
 
Sv: Bilder och filmer 2013

jag la till digf, som du märkte ;)
Så kan vi ha lite kontakt där om träningar och tävlingar :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 950
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Anonymt nick, vill inte bli igenkänd. Jag har insett att jag har problem med mig själv när det kommer till intimitet. Jag ska försöka...
Svar
17
· Visningar
2 221
Senast: Nahar
·
Relationer Jag undrar hur öppna ni är vad gäller sexsnack med era vänner. Är det något strikt privat som ni enbart delar med er partner, pratar ni...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 729
Senast: _Taggis_
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 846
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp