Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bilder på mina små birma-troll

De små har hunnit bli sju veckor och är så söta att man kan avlida.
Eftersom jag blivit allergisk så sitter jag mest och snorar/kliar/hostar när jag umgås med dem, men ändå kan jag inte låta bli. :love:

32008030.jpg


32008028.jpg


32008029.jpg


32008032.jpg
 
Sv: Bilder på mina små birma-troll

Ja jag har alltid förundrats över uppfödares förmåga att få fina kullbilder. Det är ju skitsvårt!
Det Enda som fångade deras uppmärksamhet den dagen var när husse knäppte finger. Haha. Å då ser det ut som att de ska trilla baklänges av hänförelse. :D
 
Sv: Bilder

Haha härlig katt! Den har ett uttryck som säger "The voices in my head tells me to........" :D
 
Sv: Bilder på mina små birma-troll

Om den blir för jobbig så lovar jag dig att du kan få alla fem katter här hemma. :D ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
10
· Visningar
688
Senast: Ray
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
752
Senast: Barret
·
Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
14
· Visningar
1 281
Senast: Otherside
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
915
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Valp 2025
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp