Bildgalleri?

Q

qelzo

Hejsan
Ny här på forumet och fattar inte riktigt hur jag får in bilder i galleriet eller har jag inte rätt till att lägga in där??:confused:
Undrar bara hur man gör?

MVH Malin
 
Sv: Bildgalleri?

Kopierar vad jag hittat.
(fick använda lite fantasi i sökfunktionen annars blev det idiotträffar. Inte så enkelt för dig som är ny i forumet)

-------------------------
Klicka på Bildgalleri i menyn till vänster. Sedan väljer du "Ladda upp" i den nya menyn som kommer fram.
-------------------------

Lycka till och välkommen hit!


AM
 
Sv: Bildgalleri?

Använd sökfunktionen så hittar du hur du ska göra. :idea:

Inte så himla enkelt för en person som är reggad här i typ en vecka och har 5 inlägg. :grin:

Testa själv på vilka träffar man får om man söker:
Lägga in bilder i bildgalleriet.

Alla är som sagt var inte experter vilket allt för många här tar för givet.
Framför allt för dom nyblivna forumanvändarna


AM
 
Sv: Bildgalleri?

Inte så himla enkelt för en person som är reggad här i typ en vecka och har 5 inlägg. :grin:

Är det svårt att starta sökfunktionen och skriva:
bilder galleriet
och hitta FAQ:en som 6:e träff????

I mina ögon är det faktiskt mycket lättare än att skriva ett inlägg på 4 meningar :angel:
 
Sv: Bildgalleri?

Fast det är inte alltid alla som ens hittat sökfunktionen direkt.

Annars så är den tråden nålad i detta forum så där hade hon kunnat kolla och skriva sin fråga där.
 
Sv: Bildgalleri?

Just den tråden är varken nålad eller placerad på det här forumet. Den ligger på Datorforumet. Däremot är det länkat till den i den nålade låsta tråden om bilder på det här forumet.

Det finns 2 olika sätt att söka som ligger mitt på skärmen, dels den vanliga sökfunktionen på mitten och dels den som söker på Buke via din sökmotor och som ligger till höger om mitten (precis ovanför logga ut). Hittar man inte dom bör man nog nästan ha blindkäpp :angel:
 
Sv: Bildgalleri?

Är det svårt att starta sökfunktionen och skriva:
bilder galleriet
och hitta FAQ:en som 6:e träff????

I mina ögon är det faktiskt mycket lättare än att skriva ett inlägg på 4 meningar :angel:

Och med det här inlägget bevisar du att du TAR FÖR GIVET att alla har rutin på sökningar och är skapligt bra på datorer. :grin:

En nybliven forumdeltagare som kanske misslyckas med sökningen..vad gör hon?

Hon kanske inte vågar fråga igen..Tänkt på det?

Det finns 2 olika sätt att söka som ligger mitt på skärmen, dels den vanliga sökfunktionen på mitten och dels den som söker på Buke via din sökmotor och som ligger till höger om mitten (precis ovanför logga ut). Hittar man inte dom bör man nog nästan ha blindkäpp

Som sagt..du tar för givet att alla är lika skärpta/kunniga/rutinerade..ja :mad:



AM
 
Senast ändrad:
Sv: Bildgalleri?

jag gjorde precis som du sa men det funkar inte att få fram bilderna i alla fall. vill även ha en profil bild men hittar inte vart det ska sättas heller.



Håller med, om alla vore duktiga på allt så vore de fan inte krig på jorden, nej man kan hjälpa till om man sitter på kunskapen... men vissa är nog mer giriga än andra här :P ;)
 
Sv: Bildgalleri?

Gå in på kontrollpanelen (uppe i vä hörnet), där kan du ställa in en del grejer och då också profilbild och avatar. Dessa bilder måste antagligen förminskas först för att rymmas.

Lite dåligt konstruerat forum är det nog allt:o

För att ladda galleribild går du som sagt in via bildgalleri, också vä hörn, under buke loggan. klicka sen ladda upp. klarrrt
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
927
Senast: skiesabove
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
813
Senast: manda
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 388
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 721
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp