Bukefalos 28 år!

Bildtråd 2010 Klassisk/akademisk ridkonst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010 Klassisk/akademisk ridkonst

Men gu vad underbar liten sak! Jag som älskar shettisar *love*
Det ser så kul ut att jobba på långa tyglar med, väldigt inspirerande! Det borde alla med småttingar göra, är så bra för dom.
 
Sv: Bildtråd 2010 Klassisk/akademisk ridkonst

tappitm6_116502463.jpg

Hejja hejja liten fluff!:love:

Senaste på mig och Hubbe, jag övar som vanligt på sits och handställning:angel:
_1020210.jpg

(Tråkigt med motljus...)
 
Sv: Bildtråd 2010 Klassisk/akademisk ridkonst

Tack alla för era snälla kommentarer!
Jag dog nästan när jag såg bilderna, han ser smällfet ut. I regn, när pälsen ligger platt ser han bättre ut ;)
Målet med denna krabat är många, piaff, passage och galoppiruetter osv är ju givet! Han ska ju bli 40 år gammal också och vara pigg och fräsch hela tiden. Det innebär att vi har 34 år på oss att åstadkomma detta!
 
Sv: Bildtråd 2010 Klassisk/akademisk ridkonst

Roligt projekt!
Kul när man ser dom små hållas igång riktigt med, dom kan gå hur långt som helst med rätt träning :) Ska bli roligt att få följa er!

*kl*

Slänger in en bild från oktober månad när vi tränade lite för hand uppe på banan. Har tyvärr inte lyckats få några uppsuttna bilder än men dom kommer kanske.



började träna mer seriöst för en tränare i slutet av aug. så vi har inte kommit så långt än i träningen, men vi kämpar på :)
 
Sv: Bildtråd 2010 Klassisk/akademisk ridkonst

Då vet jag var jag ska skicka honom nästa gång han går i stallägarens trädgård och käkar blommor ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: Hedwig
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 048
Senast: Habina
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 526
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp