Bukefalos 28 år!

Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Lite bilder fran idag

DSCF2710.jpg


DSCF2686.jpg


DSCF2684.jpg


DSCF2708.jpg


DSCF2711.jpg


Tradiga hagbilder, men Babys fina min kanske makes up for it.. ;)
 
Sv: Bildtråd 2010

Under den lugna ytan ;)

Nej men, hon kommer bli en alldeles perfekt marr for mig, det har vi redan markt. :love:

Wranglan, LOL men det ar ju sa det AR med de dar hastarna... :rofl: och hundarna... de flesta av mina bilder har ett halft ora, eller en rumpa, eller... da och da en Rygg.
 
Sv: Bildtråd 2010

*fortsätter på temat*

Färska, från idag:
31890871.jpg


31890862.jpg




Fast...en hel del bra fick jag ju förståss också idag...
31890880.jpg

14679-000000000000_119076870.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

Härliga vintriga bilder! Här bjuder jag på bild på min lillhäst också. Tanken är väl iofs att köra in nästa sommar om han är mogen, innan han rids in. Men än så länge är han en liten liten westernponny då han varit ute på en Western trail in hand-tävling i höstas :p :D

PB276933.jpg


PB276942.jpg


PB276945.jpg


PB276940.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

Tadaaa! Vi har blivit med Quarter! :bump:

Finaste Sessan, Tinos Princess Bar e Peppys Tino - Doc Chex, åkte lastbil och transport så lugnt och fint i nästan två dygn för att komma från Wranglan och hem till oss här uppe i vildmarken :D (Ja, givetvis inklusive övernattning och pauser)

Damerna kom jättebra överens från första början och jag är redan upp över öronen förälskad i den hästen :) (Willy hummar igenkännande åt henne också, så alla verkar nöjda hehe)

Jag kom för en gångs skull ihåg att ta med mig kameran ut medan det var ljust i dag och det blev ett par bilder i alla fall:

31915265.jpg


31915266.jpg


31915269.jpg


31915325.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

Finfina bilder ni har allihopa :) ! Skickar här lite bilder nu, från min foderhäst (från och med 6/12 /2010 !!:heart) 4 lifetime :) ingen är väl lyckligare än jag.. Tösen ska gå ner i vikt och markträning en månad innan jag sätter mig upp. Hon är en s.k. problem häst... Jag tycker hon bara behöver en fast hand med kärlek ;) as they always do. Kommentera gärna :)

photo.php


photo.php



photo.php
 
Sv: Bildtråd 2010

Det fungerar inte eftersom du har bilderna på facebook, där man måste logga in.

Om du lägger upp dem på en gallerisida, t.ex. pixbox eller photobucket så kan du visa dem här och alla kan se dem (även vi som inte är medlemmar på facebook ;))
 
Sv: Bildtråd 2010

Kl.

Nya hasten kom igar, antligen! Han verkar helt otroligt valuppfostrad och snall :D
Det var morkt nar han kom, darav lite halvkass bild.

Shooter:
justarrived.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

*KL*

I Januari ska jag till Norge och hämta min blivande häst. Ska ha på foder först så jag ser om det är westernämne.
Så till sommaren om allt går bra blir det köp. Fick en bild av ägaren som är från i somras. har även fått lov och lägga upp den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 223
Senast: Karro-Lina
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
503
Senast: Alexandra_W
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
6
· Visningar
1 354
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
1 676

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp