Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

CindyLou

Bildtråd för 2010! Lägg in era senaste bilder på era westernhästar.

Startar med ett stycke arabsto dräktigt med quarter.

Januari036.jpg


Januari007.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

Jag kan bjuda på några lite tråkigare bilder. ;)
Första gången Roxie har bett. :)
30243626.jpg



30243627.jpg

30218756.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

Åh vad vacker:love: Har själv haft en arab, dock var hon inte vacker utan en surpuppa:devil:
 
Sv: Bildtråd 2010

Åh vad mysigt med nu häst:D Haha jag tog o pallrade mig in på westernforumet ändå.

Mer bilder;)!! Man ser ju knappt hästen så mer mer:laugh:
 
Sv: Bildtråd 2010

Tack! Min är lite surpuppa varvat med gosigaste nallen nu när hon är dräktig.
 
Sv: Bildtråd 2010

haha! Det var bra! jag började känna att jag invaderade ridtravartråden . :angel:

Har tyvärr dåligt med bilder från detta året men tänkte passa på att ta lite imorgon samt några på lördag när hon släpps ihop med en ny kompis. :D


Han är så fin din gosse! Ser nästan ut som en Lena Furberg-tecknad häst, med istapparna målade som skugga.. eller något. :D :love:

urtjusig kille! Vill gärna se fler ridbilder! :banana:
 
Sv: Bildtråd 2010

Lite grå o tråkiga, om det inte vore för min jacka :D, men det kan behövas lite ponny här med!

IMG_0384.jpg


IMG_0390.jpg


IMG_0347.jpg


IMG_0354.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

Jag börjar känna att dom söker så mycket fel hos mig i det jag skriver. Jag kan även missförstå dom, absolut men det erkänner jag oftast och ber då om ursäkt. Dom är nog för stolt för sådant. Jag står iaf vad jag tycker och tänker. Äsch.

Åh vad roligt då ser jag framemot bilder imorgon:laugh: Spännande!

Ja han är verkligen goklimp, han har såna fina ögon..

Jag har tyvärr inga ridbilder på Bitter o mig :( Inga nya iaf, det är dom jag har visat, hoppas på lite film nu på söndag:laugh:.

Men jag kan visa dom i allt i allo tråden här på western istället, minns inte vad den heter men tror du vet vilken jag menar, så förstör jag inte syftet med denna :)
 
Sv: Bildtråd 2010

Bruks har aldrig fallit mig till smaken, men din är riktigt fin alltså, o vilka bilder!
 
Sv: Bildtråd 2010

Det är island/fjording, med det värsta från båda sidor :p

Egonson: Alltid lika fin! Jag är väldigt förtjust i honom :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 988
Senast: Karro-Lina
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Görel
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
913
Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Elvasaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp