Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

*kl*
Knubbisen!:love:
december%202010%20010.jpg

december%202010%20041.jpg

december%202010%20034.jpg


Har även hämtat hem mitt lilla nytillskott "rally" men henne blir det ingen western häst av...:cool:
november%202010%20147.jpg

december%202010%20003.jpg

december%202010%20031.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

Åh! Dina bilder är alltid så otroliga! :love:

Det där var den sötaste lilla flickan jag någonsin sett! Åh! :love:
Om hon är borta en dag... :angel:


kl*

Lite från oss idag. Haha, lika tråkiga som alltid.
Kamerans fel alla gånger ;)


31948535.jpg

31948536.jpg

31948537.jpg


Och där hon ser vaken ut är när det kommer in publik i ridhuset..

Och till sist fick hon prova sina transportskydd som satt alldeles perfekt!
31948538.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

*kl*


Lite bilder från återföreningen, var och hämtade hem min snöflinga från inridningen igår:)

Ni får ursäkta en hemskt smutsig häst men det är inte riktigt tvättväder här just nu..


Minst, yngst och självklart boss i hagen!


Räcker inte benen till, använd en snövall!





Är väldigt skönt att ha henne hemma igen! Och jag kan knappt bärga mig tills jag ska rida :D
 
Sv: Bildtråd 2010

O rooosa skydd, klart tjejen ska ha rosa;);) Tänk när du får rida henne! Gud så spännande det ska bli att följa er!!

Hon är så lik kallblodig travare på huvudet:laugh:! vad hade hon för raser i sig?
 
Sv: Bildtråd 2010

Äääh, kan lägga ut bilder på min nya Donna också, även om det är en islänning kommer jag rida lite western på henne med, islandsridning i sig är jag inte så insatt i men kommer nog åka på en del sådana kurser med just för att utveckla de gångarter hon har, kanske kan hon bli nått;)

Men western ligger närmast hjärtat:love: Då är man bra knäpp som köper en islänning va:rofl:

Mitt nya hjärta född 05
7c181d18-f6d7-48d4-be4b-39f2e26bf9304.JPG


7a1ceace-1238-48b7-80b3-bb02dcfa23494.JPG
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bildtråd 2010

Nämen du! Hon är halvblod/tinker. Men hon beter sig som hon vore en ardenner. :angel:

Ja, klart hon ska ha rosa! :love: Har matchande täcke, men när ska vi använda det..? Kommer ju dröja ett bra tag. ;)


Men hjälp vilken söt liten tuffsing! :love: Kan absolut se vad då såg i henne, Hon är ju superfin! klart man kan blanda western och islandshäst! Ni kommer ju vara gulligast av alla jue! :banana:
 
Sv: Bildtråd 2010

Halvblodet är nog gömt långt där inne.. :rofl:

Jag filmade idag.. Ehm. Jag håller på att lägga upp den, men jag måste förvarna innan.
Här kan man se hur mycket energi hon kräver av mig, vi gjorde lite trail at hand igår och det var katastrof minst sagt.

Och idag tänkte jag att hon skulle få springa av sig lite. :angel:
Jag fick liksom ingen reaktion så jag provade att använda en påse idag.

Ja, filmen kommer snart så får ni se själva. ;)
 
Sv: Bildtråd 2010

Åh kallblod, kallblod :D :love:
Men hon visar en fin jog där ibland tycker jag! :D
 
Sv: Bildtråd 2010

Oj vilken skillnad på hästen. Vad lyhörd hon har blivit! Gud. Fin jog! Hon jobbade ju verkligen jättefint runt dig. Det där skall du utnyttja!!!

Men jag kunde inte låta bli att skratta lite åt dig med påsen, varför använder du den:p?

När hon söker sig neråt brukar det betyda att dom vill in till en. Nu vet inte jag vad du var ute efter eller hur ni har tränat men att bli inbjuden efter att dom frågat brukar vara en stor belöning.
 
Sv: Bildtråd 2010

Haha, ändå tycker jag inte att hon ser så tung ut till typen. :D
Ja, hon har en väldigt bra jog! Tur att jag inte ville ha henne som dressyrhäst! :angel:



Tibra Tror jag går in och skriver mer i andra tråden ist..
Men kort och gott, Jag ska jobba henne kort och energiskt. Att hon kan hålla ett lågt tempo runt mig är kanon! Men hon tappar fort framåtbjudningen och det är dom gångerna jag går på henne även fast hon redan travar.
Jag provade att använda en påse idag för att slippa ta ut mig helt och hoppades på att hon skulle kunna koncentrera sig bättre om jag använde den ist.. Som vi ser så fick jag ju jobba ändå :rofl:
Jag tillåter henne aldrig att komma in, Jag stannar henne och hämtar henne ist, Min belöning är när jag blir tyst och låter henne vara.
Det är svårt att belöna en häst som tar hela handen om hon kan.


Fortsätter i nästa tråd..
 
Sv: Bildtråd 2010

Har följt denna tråden ett bra tag nu! och nu tänkte jag att det är dax att visa en av mina pållar.
Båda mina älskar att få springa av sig i paddocken på vintern. Så här kommer några bilder på lillkillen från förra veckan :love:
Tyvärr så är min kamera inte den bästa och hästjäkeln är ju aldrig stilla :devil: men håll till godo!






 
Sv: Bildtråd 2010

Jag menar mest till sättet, kallblod :) Och positivt, jag älskar kallblod!!
 
Sv: Bildtråd 2010

IMG_0114.jpg


Då tänkte jag att jag kunde dela med mig av en bild på min 'lilla' (han är stor) gosse. Han är en korsning mellan Appalloossa och gud vet vad :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 106
Senast: Karro-Lina
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: ameo
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
972
Senast: skiesabove
·
Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Elvasaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp