Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Den var ju inte dyr... 499:- på Jula :) . Hade en gammal som jag köpte 1995, blå med reflexer, men den började bli trött...reflexerna var inte så bra men själva overallen håller ju än. Köpte den här varselvarianten enkom för reflexerna ;)
 
Sv: Bildtråd 2010

Oh, måste kolla :D Tack för tipset! H***s varianten kostar ju över tusenlappen..
 
Sv: Bildtråd 2010

Hittade den, men nu finns den bara i rött dock. Men så prisvärd! Det blir en tur dit imorgon!
 
Sv: Bildtråd 2010

Jag har också en overall från Jula, en blå. Köpte den för några år sen och är fortfarande supernöjd! Helt klart värt pengarna. (Jag köpte min dessutom på rea, så jag betalade bara 200 spänn.)
 
Sv: Bildtråd 2010

kl

Här kommer de sista ridbilderna från 2010, på själva nyårsafton :D
Vilken uuuuunderbar dag det var, och vilken uuunderbar häst! :laugh:

31978778.jpg


31978775.jpg


31978772.jpg


31978777.jpg


31978769.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

Är det den som är efter Peppy, eller är det där en annan?
Om annan, stam?

Ska få till bilder så du förstår varför jag frågar...
 
Sv: Bildtråd 2010

Jag blev så suuuur, det finns inte en overall-jävel i hela landet typ :( SLUT på jula! Kommer inte in fler förrns nästa vintersäsong.
 
Sv: Bildtråd 2010

Jag blev så suuuur, det finns inte en overall-jävel i hela landet typ :( SLUT på jula! Kommer inte in fler förrns nästa vintersäsong.

Ja jag med :( Det ända jag önskade mig i julklapp var en overall från hooks. Nej men dom var helt slut, då får jag vänta till nästa höst. Tyypiskt!
 
Sv: Bildtråd 2010

Ja jag med :( Det ända jag önskade mig i julklapp var en overall från hooks. Nej men dom var helt slut, då får jag vänta till nästa höst. Tyypiskt!

Kan tänka mig de tar slut fort......
Försök köp en tidig häst nästa säsong så får ni nog en :)

Hade det varit 2-3 år sedan hade det funnits i överflöd..........

Jag har oxå en från Jula, en blå. Jättekäck när det är riktigt kallt men även om den är en stor storlek så strammar den, speciellt i halsen, när man böjer sig ner.
Så jag kan inte ha den knäppt ändå upp för då stryps jag ;)

Och tycker benen är lite korta, iallafall för att rida i, finns ingen resårhälla heller men det kan man ju sätta dit.
 
Sv: Bildtråd 2010

Skumt! Jag köpte min i början av 2008, vill minnas att det var i mars, och då fanns det MASSOR i flera olika varianter.
Kollat med Biltema då?
 
Sv: Bildtråd 2010

Skumt! Jag köpte min i början av 2008, vill minnas att det var i mars, och då fanns det MASSOR i flera olika varianter.
Kollat med Biltema då?

Men vintern 08/09 var inte en riktig vinter, som förra och detta årets vintrar med snö och KALLT......ivartfall inte i södra delarna av landet, dvs nedanför Stockholm....

Förra vintern gick det till exempel inte få tag i en snöskyffel på 10 mils avstånd efter jul......här där jag bir alltså, norra västkusten.
 
Sv: Bildtråd 2010

Jo, precis, men vart tar alla overaller vägen då? Jag har inte stött på en enda kotte med overall här omkring i a f.
Sen borde de ju ha lärt sig från förra året...men bevisligen inte. För nån vecka sen pratades det om att alla skyfflar m m var slut, men när jag stegade in på Coop Bygg så hade de många kvar. Gäller väl bara att kunna leta, antar jag.
 
Sv: Bildtråd 2010

Ja, jag har också hittat en hel del skyfflar, men inga overaller. Ja, vart är alla människor med overaller?? Det kan man ju undra eftersom de är slut!
 
Sv: Bildtråd 2010

Och när jag ändå är inne...får jag väll passa på o lägga in några med....som naturligtvis inte kommer i närheten av fg fotograf:o

Början på dec, Kajsa(som off heter Raisas Running Electra) 7månader:
DSC00562c.jpg

Kajsa 8mån och 128mh med mamma Raiza:
DSC00619c.jpg

Kajsa gör av med överskott på ridbanan:
 
Sv: Bildtråd 2010

kl

32006330.jpg


Snap luftar sig från täcket lite. Fölis har åkt till sin ägare och nu njuter hon av att inte vara mamma några månader innan nästa kommer ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 988
Senast: Karro-Lina
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Görel
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
913
Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Elvasaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp