Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Ja, han kan se hur säll ut som helst och lixom tindra med ögonen men han är lurig som tusan för han kan lika gärna bete sig som värsta busen.. Har aldrig tråkigt med min Pelle i alla fall :)
 
Sv: Bildtråd 2010

Vi kör inte så jättemycket Western, men vi ser alltid lite WWW ut, och hans speciella utseende gör att vi alltid syns när jag gör bort mig... Skämt åsido så hoppas jag på bilder på fler schabraktigrerade pållar. Fast, å andra sidan ser alla pållar speciella ut. T:banana:

Tack för tråden!
 
Sv: Bildtråd 2010

Åh! Han är ju superfin! :love:



kl*
Nytt från dagen på min prinsessa :love:

31972684.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

Det finns ju bra sätt och dåliga sätt att dela med sig av sina åsikter på.
Man behöver absolut inte vara elak och nedlåtande som du i det här fallet lyckats vara. :mad:
 
Sv: Bildtråd 2010

Så här såg vi ut i förrgår

31975424.jpg


...och jag har en stor overall, är inte så stor innanför den :o
 
Sv: Bildtråd 2010

Undrar hur många trianglar jag fick? :D (Förlåt Ricca....)

Hoppas du trivs med den, det känns väldigt tomt på min bock i sadelkammaren
när mitt konstverk inte pryder den längre...

Och du glömde "SNÖSTORM genom halva Sverige.." :mad:

:D
 
Sv: Bildtråd 2010

*avis* Jag har velat ha en overall i flera år men är för snål!!!
 
Sv: Bildtråd 2010

*kl*

Tag sedan jag skrev här nu :P Tibbe har fått ny ägare, och någon westernridning blir det nog inte med nya pålle :p Men om klubben här kommer ha showmanship at halter kommer vi ställa upp iaf :D

"Rymmar" Prins, har ett h*lvete att bara hålla honom i hagen, har ännu inte lyckats >___<
31948381.jpg

31948380.jpg


Med hagkompisen som är 155cm/mkh Prins är runt 80 cm/mkh
31948379.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

Så fin :love: Äh men du storleken är ingen ursäkt, det är väl bara å springa med benen på marken :devil: :p
Fast det kanske inte räknas som proportionerligt ekipage!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 988
Senast: Karro-Lina
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Görel
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
913
Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Elvasaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp