Bukefalos 28 år!

*Bildtråd*...HC-07

Sv: *Bildtråd*...HC-07

Han har inte tävlat något i år. Men han är frisk och kommer synas på tävlingsbanorna snart igen :D
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Hoy. Ang bildtråd, till alla nyfikna. Det finns en bild på mig från rhc, klass 3. Bild nr2 , jag e bara inne o ballar mig, måste ju testa av arenan.:rofl: . Leta på rha o fotograf.
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Hoy. Ang bildtråd, till alla nyfikna. Det finns en bild på mig från rhc, klass 3. Bild nr2 , jag e bara inne o ballar mig, måste ju testa av arenan.:rofl: . Leta på rha o fotograf.

Tack:bow:...men hade gärna sett mer:)
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Åhh vad det du som red söta korsningen? som även var med på freestyle reiningen?

men golden! Var du där? attans! >.<

och mjodå, nog var det Paxinarion alltid ^^ visst e dom svåra att missa? :D:D och nog tusan e Shoni söt som socker...

Å mamsen By the way, riktigt fint foto på dig å prinzipezzan :)
 
Senast ändrad:
Sv: *Bildtråd*...HC-07

men golden! Var du där? attans! >.<

och mjodå, nog var det Paxinarion alltid ^^ visst e dom svåra att missa? :D:D och nog tusan e Shoni söt som socker...

Å mamsen By the way, riktigt fint foto på dig å prinzipezzan :)

tank jo tank jo.:bow: By the way, jag har hittet en riddare som jag ska träna för i höst , bra va?:banana: Typ Mackan.
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

japp satt i en solstol med fötterna nergrävda i sanden och glassa..:angel:

jag och kompisen diggade verkligen den lilla kompakta sötnosen;)
vad är det för raser i henne?
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

japp satt i en solstol med fötterna nergrävda i sanden och glassa..:angel:

jag och kompisen diggade verkligen den lilla kompakta sötnosen;)
vad är det för raser i henne?

Hon är svensk ridponny... a.k.a. Haflinger/russ/newforrest.. även känd som New Russlinger ;)

Hon e en kanonponny, snacka om att ha alla fyra hovarna i alla fyra hörnen.. har nog aldrig sett henne snubbla eller tappa balansen.. Å duktigt stabil i skallen med :D
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Det är ju jag o Elvis på fjärde bilden!!
Mamma tvingade mig att ha säkerhetsvästen under skjortan.. ser lite dumt ut!!!!
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Åhh vad det du som red söta korsningen? som även var med på freestyle reiningen?

Jamen visst, men va int ja söt då i fr. Lagt upp en ny strategi till nästa år o freestyle reiningen. Ska fixa till manegen och träna på att stå på huvet, kan de va nå?;)
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Hon är svensk ridponny... a.k.a. Haflinger/russ/newforrest.. även känd som New Russlinger ;)

Hon e en kanonponny, snacka om att ha alla fyra hovarna i alla fyra hörnen.. har nog aldrig sett henne snubbla eller tappa balansen.. Å duktigt stabil i skallen med :D

Måste vart charmen från haflingern jag föll för:D nä jag gissade faktiskt på russ, nånting.. så det var ju inte helt fel!
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

ni var helcharmiga i eran bonne outfit och låt val... jag var så imponerad att jag glömde fota..:angel:

Vad glad jag blir, vi kunde verkligen ingenting. Jag har inte ens lyckats galoppa ett helt varv innan, men vi tränade på de i br o fick ombytet där osså. De låter kanske lite konstigt men det är sant. Bew var otroligt impad över oss. Jag tror mer på tur än skicklighet :bump:
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Jag har nu hårdrensat min första tråd som moderator.

Western har hittills varit ett väldigt lättmodererat forum, ni har hållt en god ton i de diskussioner jag har tittat i, den här tråden var inget undantag tills den spårade ur. Jag måste be er att tänka på god netikett, vilket forumreglerna påbjuder. Jag hoppas att ni återgår till det mysiga fikarum Western hittills verkar vara, alla har större utbyte av det.

Skulle tråden trots allt spåra ur igen, kommer jag att radera den i sin helhet. Känns onödigt med tanke på att det är en väldigt positiv tråd i sin grund!

Er moderator
Lovis
 
Senast ändrad:
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Den är fäst i en "grimma" som sitter runt nosryggen. en. sedan sitter den mellan frambenen och i sadelgjorden, så att hästen inte ska kunna slänga upp huvudet. nästan alla har det i time events och roping-grenar


MAn har den inte bara för att hästen inte skall kunna kasta upp huvudet man har den för att ge stöd åt hästen i svängarna bla..
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Okej tack för uppdateringen :D

Jag har inte ridit western så länge (1.5 år) så jag lär mig fortfarande.
Har aldrig själv använt en tie-down, men jag planerar att rida
roping i framtiden och då kanske det blir nödvändigt ;)

Tack igen!
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har hängt lite mer på Buke nu senaste veckorna då jag har en hel del fritid här i Australien men de senaste 3 åren har varit lite...
2
Svar
29
· Visningar
4 113
Senast: ameo
·
Gnägg Ja då och då kommer jag ihåg hur mycket jag brukade hänga här på buke! Efter att Vit fick somna in runt midsommar 2014 så sa jag upp mig...
Svar
8
· Visningar
1 823
Senast: Luff
·
Utrustning Hej! Hittade ingen ny Sadellistan-tråd, bara nr 2 som är låst, och har sökt, och sökt, och sökt, utan att finna. ;) Jag har en...
Svar
4
· Visningar
1 115
Hästvård Jag har gjort bort mig riktigt ordentligt när det kommer till hovslagare. Sedan min perfekta hovis slutade sko i slutet av förra året...
2
Svar
37
· Visningar
4 331
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldhamster ungar
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp