Bukefalos 28 år!

*Bildtråd*...HC-07

Sv: *Bildtråd*...HC-07

Syns det här att jag gillar lila..... :angel: ;)

IMG_2230.jpg


japp.. om du såg mig på chappen i barrel racen så kanske du såg att jag oxå gillade lila...*ler*

kallade "emma med den lila hatten" i några år förr av massa mäniskor.. (folk viste vem jag var pga av hatten, men det var inte alltid jag viste vilka dom var...*ler*)
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Härligt!!! Har nu sett alla (kan inte tro att jag har tråkigt på jobbet, eller så:angel: )...Kände igen några faktiskt...och kunde inte låta bli att roas av bilderna på de "ofrivilliga" avsittningarna:o
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Jag tackar o :bow::bow:
Han är såååå fin...dock utan USA-pad:crazy:;)
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

gud vilken läcker häst :d han e hingst va ? han får gärna bli far te Bebbs framtida bäbis :D
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Mmmm:love: visst är han och hingst ja:banana:
Men har för mig att han bara "ger" semin....men är inte säker:smirk:
Men det är väll inte fy skam heller?
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Visst är han snygg, men inte i klass med dom riktiga läckerbitarna.. och jag är inte imponerad av hans temprament på tävlingsbanan..:crazy: tyvär.. säkert en trevlig hingst annars..;)
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

när ni nu talara om guldiga hingstar så tänker jag på Lone Bright Star.... gillar både utseendet på honom och hans sett å beteende...

en riktig LITEN läckerbit! :d
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Ja, det är min absoluta favorit:love:!!! Har ju tyvärr inte tävlat på Chappen de sista två åren, någon som vet om han tävlar alls i år eller om han är skadad?
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Ja, det är min absoluta favorit:love:!!! Har ju tyvärr inte tävlat på Chappen de sista två åren, någon som vet om han tävlar alls i år eller om han är skadad?


tror inte han är skadad.. men vet ändå inte riktigt varför han inte tävlas... tror det mest har med ägaren att göra.... johan...
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

OK, tråkigt, var inne på att betäcka med honom men han skulle tävlas istället i år och ev nästa år sa dom....:cry: Hade visst varit skadad i fjol..Synd är det iallafall, jag gillar honom verkligen. Hoppas att dom återkommer!!!!
 
Sv: *Bildtråd*...HC-07

Jaså:eek:
Det har jag heller ingen aning om, då jag missade honom helt på HC.
Om det är så, så är det ju synd om hingsten...han följer ju bara sina instinkter och bör inte lastas för det...väll?
Det där måste väll vara en ren "uppfostringsmiss"...el?
Har han varit ute o tävlat mkt?
Har han bara fått va "spermabank", så kan det inte va lätt och komma ut bland ständigt brunstande "flickor"....
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har hängt lite mer på Buke nu senaste veckorna då jag har en hel del fritid här i Australien men de senaste 3 åren har varit lite...
2
Svar
29
· Visningar
4 104
Senast: ameo
·
Gnägg Ja då och då kommer jag ihåg hur mycket jag brukade hänga här på buke! Efter att Vit fick somna in runt midsommar 2014 så sa jag upp mig...
Svar
8
· Visningar
1 812
Senast: Luff
·
Utrustning Hej! Hittade ingen ny Sadellistan-tråd, bara nr 2 som är låst, och har sökt, och sökt, och sökt, utan att finna. ;) Jag har en...
Svar
4
· Visningar
1 112
Hästvård Jag har gjort bort mig riktigt ordentligt när det kommer till hovslagare. Sedan min perfekta hovis slutade sko i slutet av förra året...
2
Svar
37
· Visningar
4 299
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp