Bukefalos 28 år!

Bildtråd nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 7

Som nybliven singel, måste man ju lära sig att sminka sig ;)
Tog denna bild idag =)
1521747_10151934297188460_1243578430_n.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

KL*

Bara för att det är så kul att få ansikten på alla så slänger jag upp ett stycke Nixehen också. ^^

Antligen_fatt_i_lite_ny_farg_i_haret_woop_woop.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

Gud så härliga bilder!! :love: och vilken jättetrevlig uppsyn hon har, ser helfokuserad ut!

ååååååh! *smälter en smula...eller två* :love::love::love:

Helt otroligt fantastiska jättefina bilder! :love:

Men alltså:love:!!! Ni är verkligen så fantastiskt fina och din ponny är snyyyyyygt vacker tycker jag!:love:

Förresten ser du lite ut som Sissela Benn på bilden med halvt plattat hår när man tittar fort!

Du och din häst är ju fantastiska :love:

+ LZ, Rostkaptenen

Alltså, tack vad gulliga ni är :love:
 
Sv: Bildtråd nr 7

Tack! Jag blev jättenöjd :). Och som du säger, det är ju fortfarande långt, bara inte jäättelångt. Och vem behöver det, det bara hänger och slänger där ju :D
 
Sv: Bildtråd nr 7

SNYGGT! Måste vara enklare att få volym i också. Nästan tur att jag inte har pengar till frisör just exakt nu. Impulsiv som jag är hade jag nog kapat en del också. Men har inte så långt som du hade :D
tumblr_myxx1hfW3x1sq3bujo1_500.jpg


Känns som håret är väldigt trött och slitet och mest hänger där (eller rättare sagt sitter i en boll uppe på huvudet för att jag aldrig orkar göra något med det) att få volym i mitt är dessutom omöjligt då det är rätt "tungt" så det ligger mest platt på huvudet. Men borde bli lättare man klipper upp och av lite :D ohhh nu blev jag så sugen på att kapa!
 
Sv: Bildtråd nr 7

Du ser verkligen ut som en snygga version av Drew Barrymore! Får du säkert höra ofta men jisses vad avundsjuk man blir på ett sådant fint ansikte:love:
 
Sv: Bildtråd nr 7

Asså, du är en av de vackraste vi har här på buke :love:

KL

Håller på att redigera bilder från senaste veckorna, och för en gångs skull lyckades även jag fastna på bild!

999143_10203187267512050_45436009_n_52d5b97288e59d25615c9ca7.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
745
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 956
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 946
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 433
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp