Bukefalos 28 år!

Bildtråd nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 7

Tack :love: Gillar den enormt mycket eftersom den verkligen fångar mina utseendemässiga karaktärsgrad +att den är så levande :)
 
Sv: Bildtråd nr 7

Jag har kort håååååår. (Kan inte komma över detta :D )








1. Mitt hår är kort

2. Jag har upptäckt att jag inte kan locka det med min TJOCKA locktång längre, det blir konstigt :D

3. Mitt ansikte är runt som en boll, viktnedgång ja tack!
 
Sv: Bildtråd nr 7

Mitt hår är så långt istället att jag aldrig får med det på bild :p (i-landsproblem javisst)

1520759_10152195295540948_895250833_n.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

Du är vrålsnygg på bild 2 när du har håret uppsatt! Jag tycker att du borde köra på det oftare! Superfint!

Häromdagen var jag på ett event sponsrat av Jack Daniels. Jävligt kul fest. Inte dagen efter.... ;)

5d1016f67a4e11e38b53121805cc43e2_8.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

Runt ansikte?! Du är hur snygg som helst och din ansiktsform hade jag gärna tagit över:love: (har själv formen av ett päron, avlångt med bred käke) :p
 
Sv: Bildtråd nr 7

Du (och ditt ansikte) är hur fin som helst! Och vad jättebra du passade i det mörkare läppstiftet/glanset.
 
Sv: Bildtråd nr 7

Tack så mycket till både dig och Riley! Jag vet bara att min struktur i ansiktet kommer fram betydligt bättre när jag väger mindre, vill ha lite mer drag och inte bara en boll :D.


Tornblomma: Tack! Jag ska försöka experimentera lite mer med olika uppsättningar, gillar den lite "slarviga" typen.
 
Sv: Bildtråd nr 7

kl

Såhär såg jag ut på akuten igår. Ska tilläggas att detta faktiskt var INNAN jag fått smärtstillande, även om jag ser så lugn och lycklig ut :p

dscf8235.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

Drack öl i onsdag kväll, sprang till nattbussen hem, ramlade - bröt foten :banghead: Så 8timmar på sjukhuset och gips i 6veckor. Helt klart värt det för lite onsdagsöl... Elleeeeer....

Edit: Nyponros, uppsatt var galet fint! :)
 
Sv: Bildtråd nr 7

Hahaha ja det var... en intressant upplevelse :p
Och om jag såg ut sådär INNAN, undrar jag just hur euforisk jag såg ut efter morfin och stesolid haha.

Här är förövrigt underverket till fot :D
Inte aaaaalls sned och svullen..

dscf8227.jpg


yaaay...
dscf8239.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

KL

Jag har blivit lite kameraskygg igen har jag märkt, men här kommer två relativt nytagna i alla fall:

11_52d9ad4c2a6b22a118b28df8.jpg


13_52d9b07388e59da93c206056.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

Aj som fan!

Mineur: Jag förstår varför PT:n vill dejta dig :love:a

Kl.

30e979f07fb711e38de20aac627fb7b3_8.jpg


Skulle ha vit månad och ta det lugnt, slutade i massa vin, dans, prat och annat skoj :)
(läskigt, träffade en anonym bukare som sa..."visst är du pepp" :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
747
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 970
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 953
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 481
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp