Bildtråd nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
image_zps5ff6b794.jpg

Idag ringde 80 talet på dörren och ville ha tillbaka håret jag vaknade med i morse.
 
@LindgrenV
@Mineur
@nexxa
@niphredil

Tack gullisar :love: :love:. Har inte kunnat le genuint på väldigt länge men nu börjar det ta sig igen även på bild ;)

En sjukt duktig kompis fotade mig häromkvällen, och jag är väldigt självkritisk när det kommer till kroppen, men dessa tycker jag blev fina. I'm bootylicious, and that's okaaay ;)







Kvalitén blev ju mycket sämre när jag laddade upp dem här. Fotograf Jessica Kleveland!

Nu ska jag sluta bomba ;)
 
@LindgrenV
@Mineur
@nexxa
@niphredil

Tack gullisar :love: :love:. Har inte kunnat le genuint på väldigt länge men nu börjar det ta sig igen även på bild ;)

En sjukt duktig kompis fotade mig häromkvällen, och jag är väldigt självkritisk när det kommer till kroppen, men dessa tycker jag blev fina. I'm bootylicious, and that's okaaay ;)







Kvalitén blev ju mycket sämre när jag laddade upp dem här. Fotograf Jessica Kleveland!

Nu ska jag sluta bomba ;)

Du är jättefin! :love: En riktig nyponros :D

Och jag känner att jag bara måste åka till "rätt sida" av landet någon dag, ta med kameran och ha photoshoot med dig. För du verkar så fantastisk! :banana:
 
@Springsteen fasen vad snygg du är!

här är jag för nån vecka sedan.
Var på kurs och blev medsläpad till en skoaffär under lunchen. (kan numera titulera mig gruppledare inom DISA-metoden, så känner nån sig lite stressad och så, så är jag rätt person XD )

10375768_239070822967091_1620977112_n.jpg
 
Ot och personligt, men varför behöver man tandställning när man ser ut sådär? :confused:

Jag hade turen att få raka tänder - men tyvärr inte raka käkar. Jag har sk öppet bett, och det är även vridet. Det är käkbenen som är problemet. När jag biter ihop har jag fortfarande en cm mellanrum mellan tänderna och det är bara tänderna längst bak som går ihop. Detta gör att jag har väldigt svårt att äta eftersom jag helt enkelt inte kan bita av saker (underkäkens framtänder är helt oanvända och har fortfarande sådana där "bubblor" som tänderna har när de inte är slipade av användning).

Och det är väl den korta historien! Har mycket problem med spänningar i nacken och huvudvärk, vilket troligtvis också kommer från käkarna. Har tändställning i både över och underkäke nu, för att tänderna ska passa ihop sen när jag opererat käkbenen. Behöver "bara" ha tandställning i 1,5 år och inte dra ut några tänder, så det är ju alltid något ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 900
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 896
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 294
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp