Bildtråd nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 7

KL


1503478_10151846520440969_1151250171_n.jpg


1488189_10151846473785969_48741029_n.jpg


En turist i Hong Kong!
 
Sv: Bildtråd nr 7

Fina!

Här är jag och min gudson för en liten stund sedan! :love:

13888910786811e3aecf0ac913b3a2f4_8.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

KL

Hittade en två år gammal bild på mig själv, med hälften plattat hår. Det ser ju inte ens ut som jag!!! :eek:

picture0016_181508843.jpg


Mvh gått upp 25 kg och blivit orangehårig :grin:
 
Sv: Bildtråd nr 7

Gud så härliga bilder!! :love: och vilken jättetrevlig uppsyn hon har, ser helfokuserad ut!
 
Sv: Bildtråd nr 7

ååååååh! *smälter en smula...eller två* :love::love::love:

JAG ser inte speciellt bra ut...men hunden är vacker så det räcker! :love::love:
img_8070_1.jpg


(jag håller inte fast honom...jag kliar, och han gillar´t! :D )
 
Sv: Bildtråd nr 7

Men alltså:love:!!! Ni är verkligen så fantastiskt fina och din ponny är snyyyyyygt vacker tycker jag!:love:

Förresten ser du lite ut som Sissela Benn på bilden med halvt plattat hår när man tittar fort!
 
Sv: Bildtråd nr 7

Är du alltid så där snyggt sminkad?

Nej gud nej :D
Men det brukar bara vara då jag tar bilder, och senaste tiden har jag haft mycket tid över för att testa nya färger/sminkningar. På bilden med katten har jag dessutom lösögonfransar, måste dock träna mer på att sätta fast dom ;)
Vanligtvis har jag bara mascara och eventuellt ifyllda ögonbryn :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
739
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 926
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 903
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 313
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp