Bildtråd på våra distansare!

Majorn

Trådstartare
Nehepp, vad säger ni. Nu är det väl ändå dags för en ny bildtråd här på distans för att liva upp stämningen lite?

In med massa härliga bilder på tävlingar, träningar, elithästar, framtida distansare eller till och med vilande haghästar - Ja alla är välkomna!
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

Jag får väl börja med att slänga in lite bilder på Valle och mig, här på Tjustritten 1/6 CR50





Över mållinjen i ösregn!


Glada och godkända!
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

Din sadel ser grymt skön ut!!

Greta ska snart göra comeback på tävlingsbanan efter ett års bortvaro pga en olycka :)

996895_10151723399154827_977936804_n.jpg


1075757_10151723400469827_1609951345_n.jpg


1174703_10151765295944827_540944485_n.jpg


I oktober förra året blev hon räddad av brandmän efter 28 timmars sökande:
539387_10151168660094827_1995278263_n.jpg
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

Kul initiativ med en ny bildtråd! Kanske kan få mer liv i forumet igen:)
Mkt fin färg din häst har & även jag tycker att sadeln ser underbart skön ut!
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

Läste lite i det dolda då om er dramatiska olycka:(
Underbart att det slutade så väl & att ni snart kan börja tävla!
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

*kl*

Jag och Nadajah från Tjustritten 1/6 där vi blev godkända på vår första T80. :)

9740_10201251174900987_1368697646_n.jpg
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

Ja, det ÄR asskön :D
Nu håller jag dock ögonen öppna efter en ny igen... Han har breddat sig litegrann.

OJ, satt hästen fast i kärret? Fy vad hemskt och vilken tur att hon blev hittad!
Olyckan har jag dock missat men härligt att ni är igång igen :)
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

Tack!

Japp, vi var också där. Det är ju alldeles nästgårds till mina hemtrakter :) Jättestolt över min lilla häst som tuffade runt med mig på ryggen helt utan sällskap i 7,5 av de 8 milen. Att det dessutom regnade under 90% av ritten gör inte hennes bedrift mindre :love:
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

Vilken lyx! Då ska du kanske på Rökulla också?

Jo vi fick också rida själva i stort sett hela ritten. Det var de första kilometrarna som vi hade sällskap. Lite tråkigt men det gick ju bra ändå :)
Ja det öste verkligen ner där på eftermiddagen!
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

Nej, ingen Rökulla för vår del. Däremot ska jag med största sannolikhet vara där som funktionär :)
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

Aha, det låter trevligt det med! Jag skippar också Rökulla. Nästa ritt blir inte förrän i oktober.

KL

Valle på vår första ritt någonsin. Göinge 11/5. Han var helt vansinnig. Den trevliga gentlemannahästen byttes ut mot ett vilddjur. Han sprang som en besatt och jag bromsade lika mycket.
Han trodde väl att det var som på travet och han ville visa vad han gick för.
Nåja, ritten efter hade han lärt sig hur det ska gå till ;)

null_zps8e58a5bc.jpg


Låt inte tråden dö ut nu hörreni!
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

kl

Luen har fått en lång och fin sommarvila, och magen har vuxit som bara den! :) Nu på tisdag kommer dock en medryttaraspirant, då jag ska flytta och pållen få stå kvar hos föräldrarna. Ska bli så himla spännande och jag hoppas verkligen att det ska klicka mellan dem så att Luen får lite välbehövlig stimulans och motion.

Funderar på att bomba tråden med lite bilder från VM 2012 då jag groomade? Någon som vill se?
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

(måste erkänna att vi är dåliga på att ta bilder här.. :o )

Vill gärna se bilder från VM!
 
Senast ändrad:
Sv: Bildtråd på våra distansare!

Jag vill också se :D så avis att du var där!

Gamla bilder går också bra ;)
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

Kommer bilder idag efter jobbet! Vad har Valle för täckesstorlek förresten?
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

Härligt!
Det beror på vad för slags täcke det är. Både 145 och 135 passar. Är du i täckes-skänkar-tagen? :D
 
Sv: Bildtråd på våra distansare!

Några bilder från oss... Från två av våra tre starter i år (red T50 på Vedema också), men nu blir det inte fler tävlingar för oss då hästen är halt :cry:

Målgång på Göingeritten 2013, T80


Målgång Simlångsritten 2013, T50
 

Liknande trådar

Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
14 950
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 689
Senast: bobbbo
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 452
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 414

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp